|
Hjælp til external IR receiver køb |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5271 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Marantz SR6011 Service manual kan hentes her:
Og side 35 viser IR IN/ Flasher kredsløb som ligner min Denon AVR-X4000, så vil tro der er god chance for det virker tilsvarende med IR Extender som på min. P.S.: bulk_ hvor i landet bor du?
Redigeret af JørgenT - 01-November-2022 kl. 22:21 |
||
Mvh. JørgenT
|
||
bulk_
Junior bruger Oprettet: 23-September-2017 Status: Offline Point: 37 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
PB sendt. Jeg må lige se om jeg kan finde sådan en, det er da et forsøg værd. |
||
bulk_
Funktioner
Tak(0)
|
|
slettet
Redigeret af bulk_ - 02-November-2022 kl. 19:20 |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
I tråden her: Er der link til den her Det er verificeret i tråden på avsforum at den virker til en Marantz. Klaus
|
||
bulk_
Funktioner
Tak(0)
|
|
det må blive denne eller den anden tænker jeg, men hvad er beløbs grænsen hvis den er fra Kina ? den fra ebay er sælger jo fra Kina. |
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5271 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
På Aliexpress er priserne allerede med VAT annonceret i beløbet P.S.: Som nævnt i PM igår er der f.eks også denne, hvor du muligvis skal klippe IR sender diode af og montere et 3,5mm minijack stik i stedet. Det ene billede viser faktisk et mono minijack, så måske det allerede er der, skjult i ledningsbundt. PPS: Hvis man scroller ned til billeder under Description vises der både han og hun minijackstik, så der skal bruges et han/han minijack mellemkabel
Redigeret af JørgenT - 03-November-2022 kl. 19:31 |
||
Mvh. JørgenT
|
||
bulk_
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja så den godt, undrer mig om det billede med minijack ikke er en fejl for det er ikke at se på de andre billeder. Den ene jeg linker til på amazon er jo faktisk identisk dog med nogle flere af de der små og de sender da en del hurtigere end det der alixpress |
||
JørgenT
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, fra Kinaland Ali og eBay skal man regne med 3-6 uger for tiden.
|
||
Mvh. JørgenT
|
||
bulk_
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så kom den ir extender fra kina Den virker overraskende godt. Den behøves slet ikke at sættes over min marantz 6011 ir modtager. Har bare lagt den ene ir modtager/sender den lille af dem foran reveiveren. Så det er slet ikke nødvendigt at bruge den der bagpå. Den der ir extender er godt nok effektiv. Har prøvet et par gange nu hvor den virker hver gang. |
||
JørgenT
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så der var ikke et han/hun minijack gemt i ledningsbundt kan jeg forstå.
|
||
Mvh. JørgenT
|
||
bulk_
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej der er nøjagtig det man ser på det billede, jeg linker til lige her før.. Men den virker faktisk pænt godt. Man behøver overhovedet ikke klistre den for ir på marantz'en, den der lille , den kan pænt godt få/nå ramme ir (marantz) selvom den bare ligger lige foran ved receiveren. Så jeg klipper intet af og vil bare bruge den. Så kan jeg placere den store ir-modtager på den extender et sted hvor jeg kan ramme med min marantz remote. Den er overraskende god faktisk (meget bedre end jeg havde forventet). Redigeret af bulk_ - 06-December-2022 kl. 20:32 |
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |