recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til fejl i mit setup
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til fejl i mit setup

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3805
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2013 kl. 11:33
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

Okay, må ikke håbe den skal undværes i for lang tid. Var det HDMI boardet?
Som jeg har forstået Christian, så er Integras support politik sådan, at reparationer skal gøres hurtigt, og hvis det tager for lang tid, så får man en ny. Men lad os nu se.

Ja, jeg har forstået at det var HDMI boardet der var stået af, vi kunne ikke få en lyd ud af "Dimsen"LOL

Ja det er lidt surt, at have nye højtalere, og de står bare og kiggerSmile 
Læg dem ned, fjern enhederne, fyld hullerne med muld og plant sommerblomster. Hvis altan haves, monter bøjler, og vupti områdets dyreste altankasserBig smile
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2013 kl. 11:51
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

Okay, må ikke håbe den skal undværes i for lang tid. Var det HDMI boardet?
Som jeg har forstået Christian, så er Integras support politik sådan, at reparationer skal gøres hurtigt, og hvis det tager for lang tid, så får man en ny. Men lad os nu se.

Ja, jeg har forstået at det var HDMI boardet der var stået af, vi kunne ikke få en lyd ud af "Dimsen"LOL

Ja det er lidt surt, at have nye højtalere, og de står bare og kiggerSmile 
Læg dem ned, fjern enhederne, fyld hullerne med muld og plant sommerblomster. Hvis altan haves, monter bøjler, og vupti områdets dyreste altankasserBig smile
Det vil jeg nu med bestemt IKKE love digLOL
Til top
audiogon Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 23-Februar-2010
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér audiogon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2013 kl. 12:10
Ellers brug lidt tid på denne video........
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu