|
Hjælp til Filezilla server |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Seph ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mener det har noget med passiv transfer at gøre. Under passive mode settings kan du se og ændre de porte der bliver brugt. Disse porte skal også forwardes til serveren i routeren.
|
|
![]() |
|
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
jeg kan fint hente via browseren på port 21 men vis jeg bruger filezilla Client så kommer den med kode 421 Too many user logged in
|
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
M-P-A ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 387 |
Så er det nok fordi du er logget ind for mange gange pr login - der burde være en "allow multiple logins" eller lignende du skal sætte flueben i på server siden.
|
|
Samsung F7005 & Pana TH-42PX80E
Samsung 3126 + Netget 7700 HTPC Xbmc: Intel 2100-T, 8Gb ram, 64Gb SSD, mini itx. FilServer/ xpenology HP N54L, 8gb ram - 4x3TB WD Red |
|
![]() |
|
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
jeg har hævet maximum connection couny og limit per ip til 5 og nu køre det
takker aller for deres tid det var en stor hjælp
![]() |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
jeg har lige et spørgsmål mere.
jeg har en medion nas kan man installere filezilla?
|
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Har den ikke indbygget en FTP server i forvejen?
Klaus |
|
![]() |
|
jo det har den men kan kun se hvem der logger på og af vil gerne se hvad der bliver up og downloade.
|
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Okay.
Du må starte med at læse manualen til din (for os ukendte) NAS. Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |