|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||||||||||||||
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
![]() |
||||||||||||||
takker, så venter jeg på hvad de skriver til dig. Tror jeg vælger S10 modellen
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() |
||||||||||||||
Blev i øvrigt helt vild med en Samsung b7070
Jeg ville nu holde mig til Pana, så går du ikke galt i byen ![]() |
|||||||||||||||
E.L.
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
![]() |
||||||||||||||
uha, det gør jeg også. En 40" b7070 kostede 15995,- hos dem, men de er jo heller ikke ligefrem billige.
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() |
||||||||||||||
Jeg tror sku at Getmore og Komplet er samme firma ? Nøjagtig samme spec. de bruger |
|||||||||||||||
E.L.
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Har lige talt med komplett. De siger at deres model har både c/t tuner og ikke importeret.
pris ca 6200 med fragt. |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||||||||||||||
![]()
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Hej Pipper
Her er svar fra firmaet vedr.. C-tuner / MPGE4 Vi kan ikke undersøge evt. produkter som er på lageret, da vi er en webshop, derfor har vi udelukkende varebeskrivelserne på hjemmesiden at tage udgangspunkt i. Står de informationer du efterspørger ikke beskrevet i varebeskrivelsen på hjemmeside, kan vi således desværre ikke oplyse omkring dette. I tilfælde som disse beder vi dig evt. kontakte producenten for yderligere produktinformationer. Som du ser: ??? |
|||||||||||||||
E.L.
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Camilla1972 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-December-2009 Sted: DK Status: Offline Point: 4 |
![]() |
||||||||||||||
Mange tak for alle svarene - jeg er rigtig glad for, at I tager jer tid til at hjælpe.
Jeg havde ikke bidt mærke i at Panasonic'en var 42". Findes den også i en udgave, der er lidt mindre, dvs. 37-40"? Jeg fandt selv frem til denne TX-P37X10Y: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=446082 men den hedder jo ikke det samme til sidst... Jeg vil bare meget nødig have et tv som er større end 40" |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
||||||||||||||
Hej Camilla , X10, 37" modellen skal hedde Y til sidst , så er det den danske/nordiske udgave....
MVH
|
|||||||||||||||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||||||||||||||
Tror bare du fortryder den "lille forskel" på 2 tommer! En 37" bliver hurtigt for lille at se film på, da en væsentlig del af skærmen jo er sorte bjælker i top og bund.
![]() |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Burde de ikke undersøge dette. Sådan et sted vil jeg ikke handle. Jeg gider da ikke ringe til producenten for at finde ud af det. Så vil jeg hellere give 200 kr. mere for tv'et og købe det hos komplett.dk |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Til Camilla.
Hvor langt sidder du fra tv'et? Jeg har et PX 70 i 37" og sidder ca 2.20 m fra det. Jeg er netop som du kan læse ved at købe 42" da det sagtens kan gå med den afstand. |
|||||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |