recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til fjernsynskøb
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til fjernsynskøb

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1427
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2009 kl. 14:41
Oprindeligt skrevet af pipper pipper skrev:

Oprindeligt skrevet af E. Larsen E. Larsen skrev:

Hej Pipper

Her er svar fra firmaet vedr.. C-tuner / MPGE4

Vi kan ikke undersøge evt. produkter som er på lageret, da vi er en webshop, derfor har vi udelukkende varebeskrivelserne på hjemmesiden at tage udgangspunkt i.

Står de informationer du efterspørger ikke beskrevet i varebeskrivelsen på hjemmeside, kan vi således desværre ikke oplyse omkring dette.
I tilfælde som disse beder vi dig evt. kontakte producenten for yderligere produktinformationer.

Som du ser:
???
Burde de ikke undersøge dette. Sådan et sted vil jeg ikke handle. Jeg gider da ikke ringe til producenten for at finde ud af det. Så vil jeg hellere give 200 kr. mere for tv'et og købe det hos komplett.dk

Jeg er også rystet:
Har sendt dem en ny mail, hvor Forbrugerombudsmanden indgår.
Svineri, helt enkelt
E.L.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2009 kl. 21:35

Hej Pipper

Her er svar fra firmaet vedr.. C-tuner / MPGE4

Vi kan ikke undersøge evt. produkter som er på lageret, da vi er en webshop, derfor har vi udelukkende varebeskrivelserne på hjemmesiden at tage udgangspunkt i.

Står de informationer du efterspørger ikke beskrevet i varebeskrivelsen på hjemmeside, kan vi således desværre ikke oplyse omkring dette.
I tilfælde som disse beder vi dig evt. kontakte producenten for yderligere produktinformationer.

Som du ser:
???
Burde de ikke undersøge dette. Sådan et sted vil jeg ikke handle. Jeg gider da ikke ringe til producenten for at finde ud af det. Så vil jeg hellere give 200 kr. mere for tv'et og købe det hos komplett.dk

Jeg er også rystet:
Har sendt dem en ny mail, hvor Forbrugerombudsmanden indgår.
Svineri, helt enkelt

Nu kom der endelig et svar på Panasonic TX42S10E fra Getmore

Citat:
Kære kunde

Vare TX P42S10E er kun med DVC-T og ikke med DVB-C eller MPEG 4, desværre.
E.L.
Til top
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Point: 2082
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2009 kl. 22:11
Okay, det var da utroligt at der er forskel på det. Så er det da nemt at købe "katten i sækken" når den samme model fås med og uden DVB-C.

Mht. om getmore og komplett er en og samme firma - Hos komplett siger de at den er med DVB-C tuner.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2009 kl. 22:18

Okay, det var da utroligt at der er forskel på det. Så er det da nemt at købe "katten i sækken" når den samme model fås med og uden DVB-C.Mht. om getmore og komplett er en og samme firma - Hos komplett siger de at den er med DVB-C tuner.

Ja korrekt:
Den findes i 2 udgaver... så alle skal læse hvad der står under specf.
Ellers kommer katten ind i billedet.
Det er faktisk utroligt at de vil være bekendt at handle med T-udgaven

T-udgaven lugter af lidt af Tyskland ?
E.L.
Til top
L.Leon Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 28-December-2009
Sted: danmark
Point: 20
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2009 kl. 09:10
Hej Alle - tillader mig at komme med et indlæg som ikke helt er i tråd med det som Camillla1972 ønsker. 

Jeg har i flere tilfælde fundet at de beskrivelser som div. netbutikker har på enkelte produkter er total misvisende. 

For øjeblikket har jeg indlæg om to forskellige LCD tc i en anden tråd, og ser nu at produkt beskrivelsen for en Sony KDL-46EX1, på Wuptil.com  er med DLNA Ethernet........ ser man efter på Sony hjemmeside, står der ikke noget om DLNA, og det er sgisme da en forskel om det er med eller uden.  
Oooh, how come the things that usually happen to stupid people, keep happening to me

Mvh Leon
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu