recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til forsøg med Xbox Extender og  HD kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til forsøg med Xbox Extender og HD kanaler

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
TSøndergaard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TSøndergaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til forsøg med Xbox Extender og HD kanaler
    Sendt: 20-Juni-2012 kl. 09:24
Hej.

Jeg vil høre om der er nogen som vil hjælpe med at lille forsøg - Jeg har nemlig problemer med mine kanaler (DR1, DR HD, TV2 og periodisk SV1&2 HD) efter min antenneforening er skiftet til Stofa som leverandør  - Problemet er at det hakker når jeg afspiller det på min extender. På min pc er der ingen problemer. Jeg bruger en HD homerun tuner.

Mit problem er både ved live tv og ved optaget. Det er et kablet netværk. og kan fint afspille klippet fra en anden PC.  

Så hvis der er nogen som vil prøve at hjælpe, ville jeg godt høre om der er nogen der kan afspille den 2 minutters optagelse på deres extender uden at det hakker. Den ligger på min dropbox : https://dl.dropbox.com/u/30434081/Manuel%20optagelse_DR%201_2012_06_19_22_12_26.wtv

Jeg køre windows 7 64 Bit og Gigabit netværk.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu