|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||||
stage27 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 17-November-2005 kl. 23:02 |
||||
Hejsa... Sidder her og rodder rundt i diverse hdd optagere, men er ikke så teknisk smart, så hvis nogen kunne hjælpe, ville det være skønt.... Jeg har kig på 2 forskellige maskiner. LG RH-7500 80GB Dual L til 2899kr. og Philips DVDR3300H til 2975 kr. Hvilken er bedst???? Min største bekymring er om nogen af maskinerne kan afspille Dvd-r skiver, da jeg har mange brændte film. Jeg kan ikke rigtig gennemskue om de kan eller ej. Desuden synes jeg det der pause tv er smart. Det kan den ene, men er time shift det samme? Har osse læst at Lg maskinen kan støje meget, kan dette hvis rigtigt afhjælpes på nogen måde?? På forhånd tusind tak.... |
|||||
![]() |
|||||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9422 |
![]() |
||||
Tja Philips kan afspille alt bortset fra RAW diske. Jeg ville nok vælge en DVDR 5330 købt i Tyskland til ca 3000kr. Den har 250GB fremfor de 80 som 3330 har. Har du et plasma/LCD tv ville jeg snuppe en dvdr7300 (ca 4000) pga HDMI.
|
|||||
![]() |
|||||
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
||||
I dag kan alle afspille ordentlige DVD-R skiver. Ikke alle gør det lige godt, men det skyldes nok mere skiverne end afspilleren.
Ja, kært barn har mange navne.
Alle recordere støjer mere eller mindre. De to LG'er jeg har haft til anmeldelse har ikke støjet mere end gennemsnittet, hvorimod den Philips jeg havde til anmeldelse lå under gennemsnittet. Støj kan afhjælpes på flere måder. Fx stille recorderen på et solidt underlag - ikke en tynd hylde (og slet ikke af glas). Stil recorderen på lidt filt - køb 4 klæbefiltpuder og sæt dem under fødderne på recorderen. Du kan også dæmpe støj fra blæseren ved at ligge en skumgummi klods bag recorderen - i minimum 3 cms afstand.
/MichaelS |
|||||
mvh MichaelS
|
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |