|
Hjælp til Gmail på iPhone |
Besvar | Side <1234 6> |
Forfatter | |||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10460 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det har jeg nu ikke selv haft problemer med . Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19532 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Spøjst, mine mailadresser har fulgt mig i mange år efterhånden. På samme vis med Apple og google konti. Også ved skift mellem diverse ios enheder og udskiftning af et hav af computere. Klaus
|
|||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4753 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg oplevede det senest for en god md siden, da min nye iPad 10 skulle installeres. Min iPad 7 var død, og den gamle iPad Air har kun iOS 12 og kunne ikke anvendes til kloning. Så det var den besværlige vej at få iPad 10 installeret, og herunder oprettelse af nye password hvor det kunne lade sig gøre.
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5289 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Mvh. JørgenT
|
|||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvordan, når Google ikke genkender hende selvom hun taster sin eksisterende, fungerende, Gmailadresse ind sammen med sit for- og efternavn? Måske du kan guide mig? Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvis hun har været logget på Gmail med Chrome, kan hun se sit password i Chrome.
|
|||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hendes Gmail password kan ses i Firefox, men det er åbenbart ikke det samme som Google konto password.
Flemming |
|||
Samsung UE55F7005
|||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5289 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
-> Kontoindstillinger: Skift adgangskode Her skal man indtaste gammel adgangskode for at ændre Men der er et fluebensfelt man kan markere, så kan man se det gamle password (det kan man ihvertfald på min PC ) Lad mig høre hvad du finder. P.S. Der er også en "Har du glemt adgangskoden" - ved ikke helt hvad den gør, men nok noget med der sendes mail til konto med nyt password.
Redigeret af JørgenT - 26-Juni-2023 kl. 22:22 |
|||
Mvh. JørgenT
|
|||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2234 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
"Glemt adgangskode" sender en engangskode (Ikke et nyt password) som SMS til enten et mobilnummer, eller en alternativ email-adresse, man har givet Google, da man oprettede sin G-mail.
|
|||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|||
MacNerd1965
Junior bruger Oprettet: 19-August-2022 Sted: 2900 Hellerup Status: Offline Point: 21 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvis mailkontoen ikke er kendt af ret mange og ikke bruges generelt, så ville jeg lave en ny gmail konto.
Den er nem at sætte op i Apples Mail på en iPhone.
|
|||
dieseldk
Super bruger Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvis det er Apple id/icloud du ikke kan få gang i fordi du ikke har en anden enhed, eller en som er rimeligt opdateret, til at bekræfte dit nye login/enhed bør du få tilføjet et telefonnummer eller backup mail som du kan få koden på i stedet for
|
|||
Jorgen E
Junior bruger Oprettet: 14-April-2023 Status: Offline Point: 36 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Bare nogle hurtige indput:
1. Har hun ikke en browser der har husket hendes adgangskode. 2. Enheder der har adgang til Google mail skal godkendes i opsætningen for Gmail. 3. Kode kan muligvis aflæseligt e-mailprogrammet der virker. 4. Med dette software har jeg tit hentet koder ud af Windows : Redigeret af Jorgen E - 29-Juni-2023 kl. 00:18 |
|||
Besvar | Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |