|
Hjælp til Gmail på iPhone |
Besvar | Side <1 3456> |
Forfatter | ||
Jorgen E
Junior bruger Oprettet: 14-April-2023 Status: Offline Point: 36 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kunne være den indbyggede i Windows 11, hvis det er styresystem. Igen - det er helt essentielt, om der er to-factor godkendelse på kontoen. Du kan IKKE logge ind med din normale kode på mail hvis der er det. Det er noget nørdet, men du skal ind under sikkerhed på kontoen og godkende enheden, og du er muligvis nødt til at oplyse et telefonnummer til verificering. Har du to-factor godkendelse vil du et sted i processen få en ny kode som skal bruges. Koden bruger mailprogrammet i stedet for to factor godkendelse af gode grunde.
Redigeret af Jorgen E - 16-Juli-2023 kl. 11:17 |
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10460 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan du venligst skære det ud i pap for mig, eventuelt med illustrationer, for jeg fatter ikke en klap. Der bliver bedt om mailadresse og Google password, intet andet. Når disse to ting er indtastet kommer beskeden om at passwordet er forkert, og herefter kan man starte forfra. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
MacNerd1965
Junior bruger Oprettet: 19-August-2022 Sted: 2900 Hellerup Status: Offline Point: 21 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du kan også bede en som har gjort det 100 gange om at ordne det for dig? Jeg har fx hjulpet mange Apple brugere, hvis de har knas med at få noget til at køre.
|
||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kender desværre ikke nogen som har gjort det 100 gange. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
MacNerd1965
Junior bruger Oprettet: 19-August-2022 Sted: 2900 Hellerup Status: Offline Point: 21 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg vil gerne ordne det. Hvor i DK står den Mac?
|
||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er ikke en Mac, men en Windows PC. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
||
MacNerd1965
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ok det burde være det samme. Har du adgang til at lade den fjernstyre?
|
||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej, hvis du har fulgt tråden vil du se, at det ikke er min PC og telefon. De befinder sig 50 km herfra og jeg har ikke adgang dertil de næste par uger. Desuden er jeg sikker på, at ejeren ikke vil give adgang til at lade PC'en fjernstyre af ukendte personer. Flemming
Redigeret af fltk - 17-Juli-2023 kl. 14:16 |
||
Samsung UE55F7005
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19532 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og uden det rigtige password er det umuligt at gøre noget. Man kan spørge efter nyt password hos google, så stiller de nogle spørgsmål som brugeren selv har oprettet oprindeligt. Kan brugeren ikke huske hverken det ene eller det andet er der kun en løsning: ny mailadresse. Na, den nuværede virker på en pc - indtil den skal skiftes eller mailprogrammet glemmer passwordet. Klaus
|
||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Stop nu det der Klaus. Jeg har tidligere i tråden skrevet at passwordet er tjekket med værktøjer andre har foreslået, og det er korrekt. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
||
Thomas.T
Bruger Oprettet: 25-Juni-2016 Status: Offline Point: 195 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan du logge på google.com i en browser med den fundne adgangskode? Det kunne jo være at adgangskoden tilhører en anden(s) konto. Eller er blevet ændret, uden at opdatere der hvor dine 'værktøjer' nu engang har fundet den.
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19532 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvorfor siger google så at det er forkert? Mit bud er at google har bedre styr på passwordet end slutbrugeren har. Klaus |
||
Besvar | Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |