|
Hjælp til Gmail på iPhone |
Besvar | Side <1 456 |
Forfatter | |||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10426 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er det som er hele gåden. Jeg ville ønske nogen kun give svaret i stedet for at stille spørgsmålet. Men jeg bider mærke i, at de to værktøjer andre brugere her har anbefalet, begge finder frem til det samme password koblet op på den korrekte mailadresse, og at dette password samtidig er det samme som min bekendte og jeg selv fra start af har anset for at være det rigtige. Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5269 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Gmail er jo lavet så man kan gå på bibliotek og læse mails, uden at installere. Jeg regner med det stadigvæk virker på den måde, jeg oprettede min konto til brug på rejse i USA for 22 år siden. EDIT: Prøvede det lige på Edge, der skal bruges 2-trin verifikation, hvor der kan vælges kode fra SMS på det tilknyttede mobil nr. Hvis det ikke er oprettet må det jo være muligt på den fungerende konto på PC. Redigeret af JørgenT - 18-Juli-2023 kl. 09:11 |
|||
Mvh. JørgenT
|
|||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5269 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Mvh. JørgenT
|
|||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10426 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg vil forsøge med Chrome og Edge, formentlig om et par uger når jeg får mulighed for det.
Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Svaret er (ud fra de oplysninger du giver) at password er blevet ændret. Password kan man bede om igen, men det kræver så at man kan huske andre oplysninger i stedet. Klaus
|
|||
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Uanset hver meget du bliver véd med at påstå det er korrekte oplysninger, så er der kun 3 muligheder: 1. Den indtastede mail-adresse er forkert (kan være et glemt punktum, underscore eller lign.). 2. Det er IKKE den korrekte adgangskode. 3. Der kræves to-trins godkendelse, og det får den ikke. Der er ikke andre muligheder....! Redigeret af Flippo - 18-Juli-2023 kl. 11:40 |
|||
Besvar | Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |