recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til Gui for DVDauthor søges
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til Gui for DVDauthor søges

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10530
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til Gui for DVDauthor søges
    Sendt: 17-April-2006 kl. 21:24

Hej alle.

Jeg har i nogler timer tumlet med ProjectX og Gui for DVDauthor for at lave en DVD med undertekster fra mine DVB optagelser. Det er næsten lykkedes – jeg har fået undertekster på og sat kapitler. Det er også lykkedes at lave menu med billeder, der hører til kapitlerne, men desværre ikke automatisk. Jeg har måttet sætte hvert enkelt billede manuelt, hvilket er noget besværligt på en DVD med 30 – 40 kapitler. Der må være en nemmere måde i Gui for DVDauthor, som jeg dog ikke umiddelbart kan finde.

Er der en venlig sjæl der kan hjælpe her?

Flemming

Til top
jazzydane Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-Marts-2006
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2006 kl. 10:09

Der findes denne manual til Gui for DVDauthor:

http://www.videohelp.com/~gfd/Help/GFDIndex.html

Personligt foretrækker jeg at benytte DVDlab Pro som DVD redigeringsprogram. Her er der mulighed for automatisk placering af kapitler og med overførsel af billeder til scenevalgs menuer - ikke noget med at sidde og fifle manuelt!

Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10530
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2006 kl. 10:12

Har allerede læst den omtalte manual. Den giver desværre ikke noget svar, eller også kan det ikke lade sig gøre. Har selv kig på DVD Lab Pro, men det koster 200 dollars, men ellers tak skal du have.

Flemming

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu