|
Hjælp til HDMI switch/splitter |
Besvar |
Forfatter | |
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10472 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-Januar-2023 kl. 10:15 |
Jeg leder efter en HDMI switch/splitter med 2 indgange og 2 udgange. Jeg har fundet denne https://cdon.dk/hjemme-elektronik/nordic-matrix-hdmi-switch-2-til-2-hdmi-2-0-4k-60hz-hdcp1-4-3d-yuv-4-2-0-p61624880?gclid=EAIaIQobChMIpLbawN_e_AIVDMh3Ch1fvQFwEAQYAyABEgJuS_D_BwE&gclsrc=aw.ds, hvor jeg synes prisen er fair. Da de to skærme ikke skal bruges samtidig, har jeg ikke brug for, at der kan vises forskelligt billede på disse. Jeg vil også helst undgå fjernbetjeningen og have en enhed der automatisk skifter output til den kilde der er blevet tændt sidst. Hvis det ikke lykkes at finde en, kunne det så være en mulighed at koble en switch med 2 indgange og én udgang i forlængelse med en splitter med én indgang og 2 udgange? Ville det virke? Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |