|
Hjælp til Hi-Fi Ignorant |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Fortuitus ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2017 Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg har 0 behov for at bruge mit fjernsyn som skærm, men mit mål må være, at jeg vil kunne vælge en film fra min computer => få billede på fjernsynet => lyd på eksterne højtalere, så er jeg ret ligeglad med om det sker med kabel fra PC eller ej. :)
Jeg har en Chromecast som jeg bruger konstant - jeg gav mit Apple TV 2 til min ekskæreste. Det går jeg ikke udfra er nogen hjælp. Jeg har ikke rigtigt lyst til at købe endnu et Apple TV :( Er der andre muligheder? Redigeret af Fortuitus - 12-Januar-2017 kl. 00:17 |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
|
Så vidt jeg husker har du optisk ud på dit tv, prøv at træk et kabel mellem den udgang og en optisk indgang på din forstærker.
Klaus |
||
![]() |
||
Fortuitus ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2017 Status: Offline Point: 10 |
|
Jeg ser i hvert fald en digital audio out bagpå fjernsynet, jeg går ud fra at det er dén. Vil det give lyd gennem højtalerne, uanset hvordan signalet kommer ind i fjernsynet? Chromecast, HDMI, alm. kanaler, etc.?
|
||
![]() |
||
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
|
Nej, det er helt fint i forhold til det andet udstyr du har nævnt. Vær varsom -begynder du først at nørde med lyden og bliver lidt bidt af det, så kommer det til at koste lidt.
|
||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
|
Jeps. Prøv det, det koster næsten intet, kun et optisk kabel. Klaus |
||
![]() |
||
|
Tak for hjælpen, jeg prøver først med et optisk kabel og ser om det er nok, ellers har jeg det andet i baghånden. Jeg forventede heller ikke at det skulle være gratis overhovedet, men indtil videre har det været alle pengene værd :)
Bestilt, tusind tak for hjælpen! Ser om det hele spiller i morgen! :) Redigeret af Fortuitus - 12-Januar-2017 kl. 15:57 |
||
![]() |
||
|
Det spiller fuldstændigt perfekt, præcis som jeg gerne ville have det til! Tusind tak for din hjælp, det er såååååååå lækkert :) En ordentlig subwoofer er næste skridt herfra..
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |