|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
tobiaspanum ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() |
|
tak for hjælpen |
||
![]() |
||
tobiaspanum ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() |
|
Lækkert KillerT2, tænker også det bliver dem! Tænker du det er muligt at bruge XT2'erne som fronthøjtalere?
Hvilken forstærker kan du foreslå, mougai? er vi oppe i en 705'er eller 805'er? Redigeret af tobiaspanum - 09-Marts-2008 kl. 14:14 |
||
![]() |
||
mougai ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 166 |
![]() |
|
Jeg tror ikke der er den store forskel men jeg fik anbefalet 805 da jeg var på messe i Tyskland hvor jeg også købte min da ham gutten fra onkyo mente at den lige havde det sidste i forhold til 605 og 705 og jeg har ikke fortrudt den spiller super godt, men jeg bor i Østjylland så hvis du har lyst må du gerne komme og lytte det er nok bedste også bedre end at gå ind i en butik, men send mig en PM om det skulle være noget mvh Kim |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |