|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Måske noget for dig? http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=46555& PN=1 |
||
![]() |
||
Kasper86 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
|
hey.
Jeg vil nok os kigge efter noget brugt. prøv at kigge efter Qln, Dali, Svanspeak (hvis du kan finde det) jeg har været i hifi klubben og hørt deres argon og synes ikke det er noget at råbe hurra for. det er deres discount mærke. og jeg vil sige carvin vega er rimlig bass fixeret. og en god forstærker vil være harman kardon 255. |
||
![]() |
||
mou2000 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
|
Hvis det var mig så ville jeg også prøve og høre nogen forskellige, og hvis man så falder for nogen så prøv at låne dem med hjem. For det kan godt lyde anderledes hjemme i din egen stue.
Redigeret af mou2000 - 06-September-2008 kl. 00:51 |
||
![]() |
||
Kasper86 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
|
prøv dig frem. det kan os være du falder for noget godt og dyrt, så spar op til det. jeg venter os på at få sparet op til en sub, gider ikke at købe en der kun spiller ned til 35 hz, når mine scanspeak spiller ned til 28 HZ.
|
||
![]() |
||
mou2000 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
|
Helt enig carvin vega er meget bass fixceret, og det går ud over mange andre lyd detaljer som man så ikke får med.. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Køb en SA SubElectro 200 den går ned til 22 hz |
||
![]() |
||
![]() |
|
hvor finder jeg den henne af? |
||
![]() |
||
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |