|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Opvågning og nedluk ved optagelse kan klares bl.a. af DVBviewer.
Det foregår enten via en særlig windows service (tjeneste) som vækker HTPC-en og udfører optagelsen. Eller optagelsen udføres via et windows task, som så foretager optagelsen. Men uanset metode, "bookes" optagelserne på nomal vis i DVBviewer. Begge metoder er ekstra moduler til DVBviewer. |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
Din valgte CPU har ikke nogen blæser, det skal du også have. Ellers skal du gå efter en box version. Men der er en helt ny CPU på trapperne fra AMD, der hedder 4850E, men jeg kan ikke se den i Danmark endnu. Den er meget strømbesparende. Kabinettet har en meget lille strømforsyning, det tror jeg kan være et problem. Jeg tror det er for lidt! Det bliver næppe stabilt. |
|
![]() |
|
BigKris ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Hvor "stor" skal strømforsyningen være for at kunne kører dette system stabilt, hvis man samtidig tilføjer en FloppyDTV TV-kort? Nogle forslag til alternative kabinetter som minder om det valgte? |
|
![]() |
|
mps8210 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
[QUOTE=BigKris]
[QUOTE=Ken_T]
Eneste svage punkt er strøm (-: er jeg lige ved at regne lidt på det- første beregning siger at det skulle kunne køre med den Strømforsyning. Der er jo ikke en monster grafik kort som sluger det hele.
MPS8210 |
|
![]() |
|
BigKris ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Inkludere dine beregninger et FloppyDTV kort? Hvad siger dine efterfølgende beregninger |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |