|
Hjælp til hjemmenetværk |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
michahel ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-August-2012 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-September-2012 kl. 09:45 |
Hej
Jeg er på begynderstadiet indenfor hjemmenetværk og NAS og er løbet ind i et problem, som jeg håber at kunne blive afhjulpet med. Jeg har følgende udstyr som er koblet på mit netværk. ReadyNAS duo 1 tb harddisk 2 stk PC TV (værelse) WD live til tv i stue det hele kører på mit trådløse net Jeg kan både se min NAS på wd, tv og pc´erne, og på wd og tv kan jeg se undermapperne(video, billeder, musik osv.) som pt er tomme. På mine PC´er kan jeg kun se to hovedmapper(media og backup) på min NAS, men ikke åbne dem og se disse undermappe. Jeg har en ekstern disk med filer, som jeg gerne vil have overført til min NAS, men det er her jeg kommer i knæ. Hvordan får jeg lagt filerne ind, når jeg ikke kan komme ind på mapperne via min pc. (der kan ikke opnåes adgang til \\nasxxx --- diagnosticer.) Hvis jeg tilslutter min eksterne harddisk direkte til NAS kan jeg godt komme ind i den via pc´erne. Håber der er en som kan hjælpe :) |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det lyder som om du ikke har de fornødne rettigheder til dine mapper. Tjek hvilke rettigheder pc brugeren har på NAS'en.
BS
|
|
![]() |
|
michahel ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-August-2012 Status: Offline Point: 3 |
Hvordan ser jeg det ?
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
I din NAS. Formentlig under egenskaber for de delte mapper eller for brugerne.
BS
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |