|
hjælp til højtaler fladskærm |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
xander ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-December-2012 kl. 15:35 |
Hej er der nogen der har afaringer med Argon http://www.hifiklubben.dk/produkter/hojttaler/pc/argon_7340a-v2_aktiv-hojttaler_hvid-hojglans.htm
eller Adioengine http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/hojttalersystemer/AEA2W/audioengine-hojttalersystem-a2w Er disse egnet til til lyd til fladskærm? Eller er der nogen,der har bedre forslag. MVH Lars
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Om de overhovedet kan bruges afhænger af dit tv, hvilke udgange det har og hvilke muligheder du har for at styre volumen på disse udgange.
Klaus |
|
![]() |
|
xander ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
jeg regner med at kunne sætte dem til høretelefon indgangen,da højtalerene er 2.0 skulle de kunne sættes til via jack indgangen på højtalerene.MVH Lars
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
Problemet er, om du skal langt ind i en undermenu for at styre lydstyrken på hovedtelefonudgangen. Det skal man desværre på mange tv.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Jeg er heldig med høretelefon udgangen, den styres af samme knap som vol up ned, så jeg skal ikke ind en undermenu for at styre lydstyrken.
Mvh Lars
|
|
![]() |
|
michael9000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2009 Status: Offline Point: 786 |
Du kan også kigge på Aktive Studie Monitore. Her er nogle: Lige en sidebemærkning til Argon's små højtalere - du får ikke hvad du betaler for. Jeg har et par at de dersens små Argon-højtalere (6220, passiv), og de spiller, pænt sagt, elendigt - Et sæt Logitech 2.1 pc-højtalere til 300kr spiller stort set lige så godt!!!Havde jeg ikke fået dem til 100 kr/stk (fra ny), så var mine "soveværelse-højtalere" røget retur med det samme. PS Køber du et par små Argon så kan jeg anbefale at proppe noget dæmpeuld (evt. rockwoll) ind i kabinettet ;)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |