|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() Sendt: 23-Juli-2009 kl. 15:18 |
Jeg skal have nogle højtalere nu hvor jeg skal have nyt tv. Jeg vil gerne have nogle høje smalle højtalere selvom det måske ikke er de bedste der findes, men synes ikke man kan få nogle flotte diskrete højtalere enkeltvis uden at de koster en million.
Jeg skal hører mest bare radio i dem og en smule film engang imellem, så det behøver ikke være det vilde. Jeg har omkring 3k til det. Jeg har overvejet at købe et komplet surround sæt og bare sætte højtalerne til min receiver og gemme resten væk. Jeg har set på et sæt som dette Samsung. Det design kan jeg godt li og som sagt er det udelukkende højtalerne jeg vil bruge og sætte til min receiver. Sub har jeg i forvejen. Har også kigget på dette Philips Er der nogle bedre sæt jeg burde kigge på eller er det tåbeligt at bruge højtalerne fra sådan et sæt til sin egen receiver? Redigeret af bibihest - 23-Juli-2009 kl. 15:18 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |