|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
||
OK, det vidste jeg ikke - så kan jeg godt se at der bliver noget omstilling. Jeg har ikke selv sub, tør ikke da jeg bor i lejlighed ![]() |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40545 |
![]() |
||
Bor selv i en lejlighed, og har en temmelig stor og kraftig en af slagsen, bruges ofte og uden problemer. |
|||
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
||
Så kkan det godt være jeg skal sætte denne her op: http://www.tapeconnection.dk/Hoejtalere.aspx?id_category=43& amp;product_number=1143032 |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
mirx ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() |
||
Hold da op alle de input der kom, takker mange gange.
Men lad mig lige forstå det, når man har den sub jeg har, så er det ik nødvendigt med så store højtalere eller hva. For plejer godt nok at bruge Sub til musik også, men det er måske en dårlig ide. Niels kan du anbefalde nogle gode højtalere, vil gerne have noget med dybde, altså forstå mig ret. Ik sådan en fesen klein lyd fra baghøjtalere og center. Men kan self være det også har noget med indstilling at gøre. Og hvad med afspiller spørgsmålet? Ingen der kan svare på det. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Tilbage til mirx - Vil du høre musik med eller uden SUB?
|
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40545 |
![]() |
||
Den er lidt mindre end min Cervin Vega. |
|||
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|||
![]() |
|||
mirx ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() |
||
Sub regner jeg med |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det kommer an på dine preferencer. Jeg vil ikke bruge sub til musik, men andre vil.
Er der ikke en mikrofon med til din receiver, så den selv kan indstille lyden? Når man ser film, er center-højttaleren den vigtigste, synes jeg, fordi al dialogen foregår der (undtagen når en af skuespillerne går ud af billedet til den ene side), og den må ikke være for lille (fesen).
Det ved jeg ikke nok om til at kunne svare. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Når der kommer en helikopter ind bagfra, skal den altså kunne høres
![]() - derfor foreslog jeg så store enheder. Jeg ved ikke hvor mange penge du vil bruge på det, men tag ud og lyt på nogle forskellige højttalere. Det giver mere indsigt end vores forslag her i forumet. Jeg kunne sagtens foreslå de samme højttalere som jeg selv har, fordi jeg synes de lyder godt. Men det kan du ikke bruge til noget. Når du vil bruge dit anlæg til musik også, så tag nogle cd'er med og LYT til højttalere rundt omkring. Jeg synes det er synd, hvis du bestiller et sæt hos en internetforhandler, og først hører det, når du har købt det. Redigeret af Brixen - 10-Juli-2009 kl. 21:13 |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det har ingen betydning i det henseende at de er små eller store. |
|||
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Slut for i aften - jeg sætter en film på
![]() |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Til mirx
- jeg har kigget på hvad Cinemagic egentlig anbefaler sammen med din subwoofer, og det er disse sæt: 2x ES30, 2x ES10, 1x ES 25 C, 1x ES 250 P. Kompakt surroundsystem fra JBL til mindre stuer og rum, hvor der lægges vægt på god lyd samtidig med pladssparende højttalere. 2x ES80, 2x ES10, 1x ES 25 C, 1x ES 250 P. Kompakt system med de pladsbesparende ES80 gulvhøjttalere. Subwooferen giver rigelig med kraftfuld bas, og matcher fronthøjttalerne godt. 2x ES90, 2x ES10, 1x ES 25 C, 1x ES 250 P. Med denne pakke fra JBL opnår du fuld udnyttelse når du ser film men også ved musik. Best buy 2x ES100, 2x ES10, 1x ES 25 C, 1x ES 250 P. Vores kraftigste surround højttalerpakke i ES serien til suveræn stærk pris. Her får du alle topmodellerne fra JBL ES serien. Så det du mangler er ES 25 C til 1359,- 2 x ES 10 til 1869,- for et par Fx 2 x ES 30 til 2379,- for et par eller 2 x ES 80 til 2298,- pr. stk. IALT 5607,- eller 7824,- Dem jeg linker til er kirsebær, Cinemagic har de sorte på lager. Jeg synes godt nok JBL er blevet billigere nu end da jeg selv havde et par af dem. De er vel forhåbentlig ikke blevet dårligere. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |