|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
Fuldafenergi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() Sendt: 08-August-2009 kl. 01:12 |
||
Hej jeg mangler lidt hjælp til hvad jeg skal vælge af højtaller til mit tv/anlæg. Krav. 2 stk front højtaller (+ evt subwoofer) som både skal bruges til tv og som musik afspiller. De skal kunne spille "ren og klar" og der skal være en go basgengivelse. de skal kunne hænge på vægen og ikke være for store, da de ikke skal være for dominerende at se på. håber der er nogen som kan hjælpe mig på vej |
|||
![]() |
|||
Zilla ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
||
Hvad må det koste? :)
|
|||
![]() |
|||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
||
Jeg har et sæt Dali Ikon 2 , som er en beskeden højttaler rent størrelsesmæsigt, men med stor lyd, dog bør der bakkes om af en subwoofer. Der er monteres vægbeslag bag på dem, og jeg har brugt dem som baghøjttalere ind til jeg købte mine Dali Ikon OnWall. Hvis det kunne være noget for dig,så skriv evt. en PM her er et link: http://www.hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/kompakt/dali_ ikon_2_hoejttaler_wenge.htm |
|||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|||
![]() |
|||
Fuldafenergi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
||
jeg vil max bruge 5000kr på 2 højtaller og sub gerne mindre |
|||
![]() |
|||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
||
Så skal du HELT KLART købe brugt. |
|||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
||
Jeg sælger mit nuværende sæt for 3500kr og det er et 6.1 system.
|
|||
![]() |
|||
ZuluKongen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Marts-2007 Status: Offline Point: 227 |
![]() |
||
Hvad skal de spille sammen med af anlæg, forstærker,cd, andre lydkilder ?Hvilken musik er du mest til ? Det er ofte sådan at reol højttalere at de har en "port" bag på højttaleren dvs de er svære at montere med den rigtige lyd. Jeg var på et tidspunkt i et sommerhus hvor der var monteret 2 eltax monotor 3 og en system audio SE175 sub på en ældre yamaha forstærker og cd afspiller, det gjorde det overraskende godt hvis man tager prisen på monitor 3 i betragtning (mener det var omkring 600 for et sæt den gang)
Redigeret af ZuluKongen - 09-August-2009 kl. 02:22 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |