|
Hjælp til højttalere |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
wernermeyer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2013 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 239 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der nogen galt med dine Dali? Eller er der noget lydmæssigt du savner?
|
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2074 |
Der er ikke noget galt med dem, men kunne godt tænke mig noget nyt.
Recieveren er lige blevet købt. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19686 |
Nyt, nyt, eller nyt, brugt?
http://www.dba.dk/hoejttaler-dls-r66-150-w/id-1022689696/ Disse kunne være et bud. Klaus |
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2074 |
Må gerne være brugt.
Mit budget er maks 6000-6500 kr for et sæt. Men er de brugte ved jeg ikke lige om jeg vil bruge så mange penge. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Til 2000,- tror jeg ikke på, at du finder mere velspillende højttalere, end dem Klaus linker til..
Men du skal nok være hurtig, dels fordi prisen er rigtig lav, dels fordi DLS'erne som regel ryger hurtigt. M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 21-Marts-2016 kl. 21:13 |
|
![]() |
|
Den ene mellemtone har en mikroskopisk kosmetisk ridse på det ene højttalerophæng i metallet (intet af betydning)
Og passer det at det ingen betydning har? |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19686 |
Hvis det er metalrammen der er ridset, har det intet at sige.
Ellers har der andre til salg.... Klaus |
|
![]() |
|
Mine højttalere kommer til at stå ret tæt på væggen. Den ene endda
i hjørnet. Der er vel højttalere der er bedre til at stå tættere væggen end andre. |
|
![]() |
|
Er der lydmæssigt forskel på højttaler ledning.
Lige nu bruger jeg alm. lampeledning 2x0,75. Vil jeg kunne høre forskel hvis jeg gav mine højttalere et kabel til 30-40 kr pr. meter? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det er et farligt spørgsmål at komme med. Du starter en krig! Køb en rulle med 25 m 2x2,5 kvadrat kobberledning i Harald Skrald. Lampeledning er lige tyndt nok til lange træk.
|
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Måske. http://forum.recordere.dk/billigt-hjttalerkabel-ok-kvalitet_topic145833.html |
|
![]() |
|
Har godt lige læst et andet indlæg herinde, og kunne godt se at der gik lidt krig i den. Du skriver at lampeledning er lige tyndt nok til lange træk. Det ene er 2,5 meter og det andet 3,5 meter. Det er jo ikke den store afstand. Jeg spørger til det fordi jeg håbede at det var nok. Den tidligere ejer af huset har nemlig trukket disse lampeledninger under dørtrinnet og ind under selve gulvbrædderne. Så ingen kabler er synlige. Det vil jo være lidt et arbejde at skulle udskifte dem med et større kvadrat. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |