recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til hosting af hjemmeside på NAS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til hosting af hjemmeside på NAS

Besvar Besvar Side  <1 2345>
Forfatter
Besked
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 921
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2016 kl. 19:19
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Oprindeligt skrevet af guldhammer guldhammer skrev:

Kan du få det til at virke??

Lige et godt råd:
Ligemeget om du har slået SSH fra, så gå ind under Kontrolpanel -> Firewall og Qos og bloker ALT trafik til port 22 og 23, ellers får du hele tiden besked på at der er forsøg på indtrængen på port 22 og 23.

<span style="line-height: 1.4;">Hvorfor i alverden skulle noget advare omkring forsøg på indtrængen på port 22 og 23?</span>
<span style="line-height: 1.4;">
</span>
<span style="line-height: 1.4;">Det sker da kun hvis man har fejlkonfigureret sin firewall/router og forwardet alle porte fra ydersiden til indersiden. Shocked</span>
</span>
<span style="line-height: 1.4;">Til gengæld er det da netop en fordel at kunne have adgang til port 22 fra sit LAN, så man kan få adgang til sin NAS selvom webinterfacet måtte være broken. Thumbs Up</span>
</span>
<span style="line-height: 1.4;">Man kan hurtigt ved en fejl på firewallen komme til at save den gren over man sidder på!</span>

Man kan ikke fejlkonfigurere noget hvis man bare slår "dmz zone" til og angiver ens ip adresse.
//Guldhammer
Til top
Henrik7500 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-Januar-2016
Sted: Danmark
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik7500 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2016 kl. 22:36
Der må være noget helt galt der er stadig ikke hul igennem Angry
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik7500 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2016 kl. 22:47

Det er hvad jeg har sat op 
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2016 kl. 13:23
Det ser meget rigtigt ud.

Bare så det ikke er problemet, men du har aktiveret domænet??
//Guldhammer
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2016 kl. 13:26
MEN du har et problem, for det er IKKE Gratisdns som styrer din DNS,
du skal have redelegeret navneserverne over til GratisDNS.

Navneserver:   
ns1.azehosting.net AH12649-DK
ns2.azehosting.net AH12649-DK
ns3.azehosting.net AH12649-DK
//Guldhammer
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2016 kl. 13:29
Nu har jeg hjulpet dig og skrevet dit domænenavn i formularen her
https://web.gratisdns.dk/domaener/flyt-domaene/
så nu skulle du få en mail fra DK-hostmaster om redelegering, som du skal logge ind og godkende.
//Guldhammer
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2016 kl. 13:43
Oprindeligt skrevet af guldhammer guldhammer skrev:

MEN du har et problem, for det er IKKE Gratisdns som styrer din DNS,
du skal have redelegeret navneserverne over til GratisDNS.

Navneserver:   
ns1.azehosting.net AH12649-DK
ns2.azehosting.net AH12649-DK
ns3.azehosting.net AH12649-DK

Ahh ja, så giver det sig selv.
Jeg troede Henrik havde købt og registreret domænet hos gratisdns i samme omgang.. Lidt indforstået af mig.. Beklager, Henrik.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik7500 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2016 kl. 15:23
Super fedt Thumbs Up jeg har godkendt den nu tak for hjælpen i 2 det er super fedt i gider Wink nu må jeg håbe det kommer til at virke her om 4-7 timer 
Jeg skal nok lige komme med en opdatering sener
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik7500 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2016 kl. 16:13
Nu ser det bedre ud her Smile men jeg kan stadig ikke komme ind med domæne navnet men der skal nok bare ventes lidt længer

Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik7500 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2016 kl. 18:18
Det køre bare nu jeg takker mange gange Clap
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik7500 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2016 kl. 20:03
Ja så er den sku galt igen Smile det ser ud til at det køre ok men du har jeg lige fået nogle til at prøve at gå ind på siden 2 ud af 9 kan nemt homme ind på den men resten får beskeder som dem her under jeg kan nemt komme på den fra min pc og fra min mobil på 3G ikke wifi hvad kan fejlen være nu Confused

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19651
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2016 kl. 20:49
Ikke alle DNS servere opdaterer lige hurtigt.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top

Besvar Besvar Side  <1 2345>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu