|
Hjælp til HTPC |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Stougaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg må lige holde øje, det tiltaler mig ihvertfald rigtig meget at have et kabinet uden blæser!
OleDK, hvad bruger du tastaturet til, og har du windows installeret eller kun Openelec. Udmiddelbart ved jeg ikke rigtig hvad jeg skulle bruge et tastatur til når det bliver sat op til hdmi cec ;)
|
|
![]() |
|
Byteman2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2013 Status: Offline Point: 150 |
Man kan vel bruge tastaturet når man skal indtaste "søgninger" eller hvis man bruger den til andet end XBMC.
|
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Jeg bruger Windows, bruger den også til at surfe på, youtube med musik vidoer osv.
|
|
![]() |
|
Stougaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
Jeg genopliver lige denne tråd da jeg lige har nogle flere spørgsmål som jeg ønsker svar på.
Jeg har leget lidt med Eyetv til mac og jeg kunne rigtig godt tænke mig lignende funktioner til min kommende htpc. Det jeg ønsker er en tuner der fungerer til openelec, det er primært optage funktionen jeg er interesseret i, på eyetv er der en smart optager som selv finder episoderne i en serie og optager den, og hvis man har sat andet til at optage samtidig finder den selv genudsendelserne, dette synes jeg er super smart, vil man kunne noget lignende med openelec og hvilken tuner skal man købe? Jeg har overvejet køb af en mac mini i stedet for da jeg ved disse funktioner kan fås der, men jeg vil gerne have hele systemet til at spille sammen uden man skal hoppe fra program til program (det hele skulle gerne kunne klares med en fjernbetjening) og så er der jo ikke hd lyd på mac'en. Et alternativ kunne være win 8,1 på nuc'en hvor man igennem metro menuen kan navigere fra xbmc til noget andet optager software forholdsvis simpelt. Den sidste funktion jeg gerne vil have ind over denne optager funktion er at den skal kunne gemme det optagede direkte på min qnap nas. Jeg håber der er nogle med erfaringer der kan hjælpe mig med at træffe de endelige beslutninger om hvad jeg skal vælge.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |