|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Tstampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
![]() |
Har lige et indspark mht. valget af bundkort: Skulle man evt. ikke overveje et med det nye chipset 790FX istedet for. Eller er dette blot at give det dobbelte for boardet... Er der noget hentet her, da der jo er mange som har været glad for det valgte board her og det efter flere indlæg klare sig ganske udemærket - Det skulle jo også understøtte det kommende DirectX10. Nogen bud her - bare lige for at få det vendt... |
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
Jeg har endnu ikke set nogle kort i micro-atx faktor, men måske har andre set det i den form-faktor.
|
|
Den Ben
|
|
![]() |
|
wiesel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2008 Sted: Valby Status: Offline Point: 207 |
![]() |
![]() |
|
Tstampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
![]() |
Ser da spændende ud. Spørgsmålet er om man skal afvente et micro-ATX board med chipsettet 790FX eller om man skulle investere i denne afprøvede og relative billige opsætning : Athlon X2 4850e Gigabyte GA-MA78GM-S2H Hvad med den digitale lyd - den er jo "kun" analog, men har det den store betydning? Hvad opnår man af forbedringer ved at vente på Micro-ATX 790FX? Ram - mange benytter 2GB men opnår man ikke en bedre ydelse med 4GB i længden? Kan dette LinuxMCE evt. køres på denne AMD processor uden problemer. For det ser da spændende ud? |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Problemet på linux er digitale tunere, ATI grafikkort, Bluray osv. Ellers havde jeg selv skiftet for længe siden...
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |