|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
Frodo2000:
Ja, det kommer til at køre fint. Men det netkort du vil købe er jo ikke trådløst og det er det du vil have så vidt jeg har forstået? Men eller bruger du blot det indbyggede på bundkortet, det virker fint, men bruger kabel. Og så er AMD blevet gode til at lave stille boxkølere der ikke siger meget. Så det kan måske betale sig at sammenligne. Når man bruger cool&quiet (hører med til AMD og bundkortet) går blæseren ned i hastighed til måske mellem 1000 og 1500RPS og så er den svær at høre. Du skal vide (gør du måske ikke?) at floppydtv ikke har undertekster i MCE. Men så kan man købe DVBviewer som koster 120kr. Det kan vise undertekster og man kan fx bruge den gratis VLCplayer for at gengive igen med undertekster. Måske du har brug for at læse om DVBviewer. DVB viewer er en slags mediacenter og er nem at bruge. |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Man behøver ikke VLCPlayer hvis man har DVBViewer. Hvis man optager med DVBViewer (i .TS format) og tilknytter .TS til DVBViewer så er det bare at dobbelklikke på den optagne fil så, kører DVBViewer den med undertekster og det hele
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
Det var bare for at nævne en ekstra mulighed, skrev faktisk også "fx", men det kunne godt misforstås og der manglede lige det du siger. Med tak ![]() Jeg har selv DVBviewer som jeg bruger til DVB-T. VLC player kan bruges til andet end .ts og kan være ok at have. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg tror at Asrock løsningen baserer sig på en quad core processor som koster en del mere end core 2 duo . Af den grund har jeg ikke studeret løsningen nærmere. Den første gang jeg så på den samlede pris for processor og bundkort løb det ret højt op for Asrocks model. Men jeg har lagt mærke til at AMD siger at en en AMD x2 4600+ skulle kunne afvikle endda h264 med en bios opdatering der er kommet til ASUS bundkortet. Det siges flere steder på nettet. her er en. LINK Og derfor er jeg begyndt at anbefale en sådan (x2 4600+) som det man skal satse på til G690 bundkortene. Så jeg ville vise din ven de steder hvor der tales om denne bios opdatering og ville nok bruge det som udgangspunkt. Der er nok nogle der vil sige at det ikke går, men det er jo nok noget der er prøvet af fra AMDs side. Og så ville jeg nok lade din ven tage stilling til hvad han syntes. Så han ikke bebrejder dig noget. Man kan jo altid udbygge med et selvstændigt grafikkort senere skulle det nu være. Skal se om jeg kan finde de andre links der er, har mistet dem. Redigeret af Ken_T - 09-August-2007 kl. 11:32 |
|
![]() |
|
frodo2000 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 31-Oktober-2006 Status: Offline Point: 25 |
![]() |
Nåår ja, klart nok. Jeg skifter netkortet ud med et trådløst http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=150545. Og så vil jeg kaste mig over bestillingerne og byggeriet.
Tak til alle for super hjælp og grundige forklaringer! /Frodo
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |