recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til Imac model
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til Imac model

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2019 kl. 10:55
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Vi har i huset b.la. den seneste 27" iMac BTO med en 8 core i9 - 32GB Ram - 2TB SSD samt et 580X grafikkort og en iMac Pro med 10 Core Xeon - 32GB Ram - Pro Vega 16GB grafikkort samt 2TB SSD

Ikke fordi Jeg spiller, men vi har faktisk prøvet at sammenligne på de forskellige spil, og det er sådan at de faktisk ligger meget tæt i fps. Generelt vil jeg nok sige at iMac pro gøre det bedst, men det er et meget meget tæt løb.  

Til gengæld så er en iMac Pro total lydløs modsat den Mac 27" BTO.


hvad(hvilke programmer) bruger du disse maskiner til ?

FCPX - Motion - Compressor - DaVinci Resolve - Photoshop CC - After Effect - Logic Pro X - hertil forskellige plug-in. m.m.

iMac Pro giver bare det ekstra skud der skal til, ikke mere proxy workflows og Raw video køre bare gnidningsfrit og det er selv med flere streams i 4k.
hvilke storage bruger du til disse maskiner ?
De 2 TB rækker jo ikke langt.


Mit workflow/ projekter etc. ligger aldrig fast på en arbejdsmaskine. Jeg benytter flere typer eksterne Thunderbolt 3 SSD/ harddiske større som mindre, herunder også raid med SAS diske i Thunderbolt 3 kabinet
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu