|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
kallek ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1287 |
![]() |
Man kan jo håbe på, jo flere der bestiller derfra så stiger deres udvalg. De har vist ikke haft Blu-Ray så længe.
|
|
Lg 42 LA 667V
RDR-HX650 HDD MARANTZ SR 4600 KEF HØJTALER 6,1 Blu-ray LG 730 Humax BXR-HD |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
Tak for det , så er der en forhandler mere til min liste , thehut.com er det fra UK eller kan man rende ind i problemer?... MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
De sender fra Guernsey. Har aldrig oplevet nogle toldproblemer eller lign. |
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
Xstatic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 166 |
![]() |
er mit ubetingede favoritsted. De sendes godt nok fra staterne, men jeg har ALDRIG oplevet verdensklasse service som hos dem. Der går i gennemsnit 1 time (!!!!) fra jeg har bestilt til jeg har fået mail om at nu er den afsendt. De kommer ret hurtigt frem, ofte tager det ikke mere end 4-5 dage før de dukker op - helt uden problemer med nogen eller noget (say no more, say no more Ofte give de info om filmen er en regA only eller om den også afspilles på regB afspillere.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
![]() |
HD Movie Source prøvede jeg for nylig for første gang. Jeg har før holdt mig væk fordi priserne ikke er vildt lave sammenlignet med DVD Pacific, og deres forsendelsespriser er også meget høje, men har de et tilbud (jeg købte Underworld for at skifte min dvd ud, og valgte heromtalte butik fordi filmen var på tilbud), så kan det helt sikkert være en god butik at handle hos dem. Filmen blev sendt i lørdags, og jeg modtog den i dag! Det kan kun Dvd.co.uk, og selvfølgelig danske butikker (med dertil hørende uhyrlige priser på film og forsendelse), konkurrere med.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |