recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til indkøb af BD film
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til indkøb af BD film

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
kallek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1287
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2008 kl. 22:33
Oprindeligt skrevet af hedberg hedberg skrev:

Fra en del af UK forhandlerne er der også gratis levering. Selv handler jeg en del hos Thehut.com og de har aldrig givet mig anledning til problemer.

Jeg kan anbefale at man f.eks benytter Find-DVD for at finde de gode priser.

Man kan jo håbe på, jo flere der bestiller derfra  så stiger deres udvalg. De har vist ikke haft Blu-Ray så længe.

Lg 42 LA 667V
RDR-HX650 HDD
MARANTZ SR 4600
KEF HØJTALER 6,1
Blu-ray LG 730
Humax BXR-HD
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6288
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2008 kl. 22:37
Oprindeligt skrevet af hedberg hedberg skrev:

Fra en del af UK forhandlerne er der også gratis levering. Selv handler jeg en del hos Thehut.com og de har aldrig givet mig anledning til problemer.

Jeg kan anbefale at man f.eks benytter Find-DVD for at finde de gode priser.

Tak for det , så er der en forhandler mere til min liste , thehut.com er det fra UK eller kan man rende ind i problemer?...

MVH

TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2006
Point: 2911
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2008 kl. 23:52

Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Tak for det , så er der en forhandler mere til min liste , thehut.com er det fra UK eller kan man rende ind i problemer?...

De sender fra Guernsey. Har aldrig oplevet nogle toldproblemer eller lign.

Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
Xstatic Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Maj-2007
Point: 166
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2008 kl. 12:11

www.hdmoviesource.com

er mit ubetingede favoritsted. De sendes godt nok fra staterne, men jeg har ALDRIG oplevet verdensklasse service som hos dem. Der går i gennemsnit 1 time (!!!!) fra jeg har bestilt til jeg har fået mail om at nu er den afsendt. De kommer ret hurtigt frem, ofte tager det ikke mere end 4-5 dage før de dukker op - helt uden problemer med nogen eller noget (say no more, say no more  )

Ofte give de info om filmen er en regA only eller om den også afspilles på regB afspillere.

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12426
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2008 kl. 16:54
HD Movie Source prøvede jeg for nylig for første gang. Jeg har før holdt mig væk fordi priserne ikke er vildt lave sammenlignet med DVD Pacific, og deres forsendelsespriser er også meget høje, men har de et tilbud (jeg købte Underworld for at skifte min dvd ud, og valgte heromtalte butik fordi filmen var på tilbud), så kan det helt sikkert være en god butik at handle hos dem. Filmen blev sendt i lørdags, og jeg modtog den i dag! Det kan kun Dvd.co.uk, og selvfølgelig danske butikker (med dertil hørende uhyrlige priser på film og forsendelse), konkurrere med.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu