|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
perhansen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() Sendt: 10-Maj-2007 kl. 17:55 |
Jeg har Internet Explorer 7,0 installeret. Hvordan får jeg den til at åbner alle mine internet genveje som jeg har på skrivebordet til at åbne i maksimeret størrelse, de bliver altid åbnet som et lille vindue, har prøvet på alt uden held, det kan kun lade sig gør når jeg har IE åbne, så åbner alle mine genveje godt nok i maksimeret størrelse – hvad gør jeg? Har vista 64 bit installeret. |
|
Med venlig hilsen
Per Hansen AaB Ishockey Panasonic PZ800 50 tommer |
|
![]() |
|
LasseHoejlund ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() |
Hej Perhansen.
Sådan som jeg skal du bare trykke på maksimerings knapper i hjøre hjørne, lige ved siden af ''Luk'' så bliver det maksimeret. Håber jeg forstod det rigtigt. Hilsen lasse |
|
Jeg har bare sådan en computer...du ved...?
|
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Hej,
Denne metode virker hos mig med IE7+XPsp2: Sidste IE7-vindue maksimeres og lukkes med ctrl trykket ned. Find en html-fil og åbn den med dblklk. Det bør virke ![]() Prøv alternativt: http://www.jiisoft.com/iemaximizer/Default.aspx Venligst Søren |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
Se evt. tråden vedr. Explorer 7.0 hvor dette har været debatteret... /Lars |
|
![]() |
|
perhansen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
Hej alle Det er nu lykkes mig at få det til at virke, men hvordan må I ikke spørger mig om, jeg har efterhånden prøvet så meget så jeg ikke kan huske hvordan. Tak for hjælpen til alle.. |
|
Med venlig hilsen
Per Hansen AaB Ishockey Panasonic PZ800 50 tommer |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |