|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Provo23 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2009 Status: Offline Point: 10 |
![]() |
|
ShelbyPoker: Jeg vil prøve når jeg kommer hjem, følge din guide fuldt ud og så se om det virker. Virusprogram, SP3 vil jeg hente på min anden computer inden så det kan blive installere, og vil prøve MSE denne gang.
Brixen: Jeg har ikke SP3 på en cd, men vil downloade den og overføre med USB, kan ikke se andre måder at gøre det på. for at formatere sætter jeg CD i, genstarter comp og booter fra CD. og så der da jeg skal vælge pation eller hva der nu står, der sletter jeg mine pationer, opretter ny (har kun et drev nu, hvis i mener at jeg skal have minimum 2 så sig endelig til, for jeg ved ik om det er bedst med 1 eller 2 drev(C og D kalder jeg dem)), efter den er oprettet bliver pationen hvor Windows skal installeret på formateret, alt bliver slettet og den kopiere derefter filerne, og så ved i hvad resten er selvf. |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
|
Jeg slettede mit indlæg, fordi ShelbyPoker var hurtigere, og med en bedre vejledning end mig ![]() |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
kleth ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2006 Status: Offline Point: 215 |
![]() |
|
Formålet er at se om du får tildelt en nameserver, ellers duer en browser nemlig ikke.
Forkerte netværksindstillinger kan gøre at du har en netforbindelse, men ikke kan slå adresser op e.g oversætte www.jp.dk til den respektive ip-adresse. Hvis du reinstallerer, vil windoze automatisk give dig den rigtige indstilling med DHCP ![]() Min holdning er, først at prøve at løse problemet for at blive klogere og fordi det mange gange viser sig at være hurtigere end reinstallation. Reinstallation er sidste udvej, men skal ind i mellem gøres . . . . |
||
Tvix M-5100SH/PCH NMT A-100.
IPBOX 910 HD. Sony KDL32v4500/Samsung LE22B450. DNT Ipdio Mini Pro. QNAP TS-101/NAS4220-B/Synology CS407. - Min gamle NAS drillede mig, så nu tror den at den er en router. |
||
![]() |
||
Provo23 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2009 Status: Offline Point: 10 |
![]() |
|
super.. Jeg vil prøve alle jeres forslag når jeg kommer hjem. Jeg overvejer dog lige tage en morfar når jeg kommer hjem, men det bliver i hvert fald inden klokken 15 regner jeg med, så i ved ca. hvornår i måske kan regne med respons :)
|
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
|
Ja, så må du jo have dig en god morfar...
![]() Jeg bruger normalt 2 partitioner, C-drev til installation af programmer og D-drev (data-drev) til nå ja, data...
![]() |
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja det kan jeg godt se, er helt med.. Er igang nu og har lavet 2 drev. Morfar=en lille bitte lur |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9441 |
![]() |
|
Er det virkeligt alle de step der skal foretages. Ellers kan her ses en liste (PC. Easy as 1-23) med ydeligere punkter hvis ovenstående procedure ikke afhjælper problemet. God weekend ![]() Redigeret af lahan - 13-November-2009 kl. 12:59 |
||
![]() |
||
![]() |
|
dette var min redningsdag :D Lortet virker så super godt. Jeg valgte af gøre hele proceduren som du skrev jeg sku gøre, og istedet kun tage drivers fra den CD-rom jeg fik med dengang, så gik jeg ind på min bærbar og hentede de nyeste drivers. At gøre det med denne manual får det til at virke. Hvorfor er det den ik gad for? hvad lukkede for det? Og tusind tak alle sammen, det var lige hvad jeg manglede.. God weekend :) -// Morten aka Provo |
||
![]() |
||
MATRIX ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-November-2008 Status: Offline Point: 265 |
![]() |
|
Det er svært at sige hvad det var, men en XP uden Servicepack og så lidt surfen rundt efter opdateringer kan hurtigt betyde virus/maleware og det har nok været sådan noget der drillede.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |