|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
dFrag73 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
![]() Sendt: 27-Marts-2009 kl. 08:59 |
Hej forum Jeg har som det kan ses i min signatur en Samsung HD-boks og en Pana BD35. Der er ikke internet forb. på nogen af dem p.t. Det kunne jeg dog godt tænke mig. Har læst at en sådan en Linksys Wireless-G Ethernet Bridge WET54G: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=45826 skulle kunne gøre det. Men burde jeg ikke kunne nøjes med at købe kun en Linksys sammen med en switch også tilslutte HD-boks & Blu-ray til switchen? Eller hvordan skal det gøres Mvh. Daniel |
|
![]() |
|
dFrag73 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
![]() |
Kan det virkelig passe at der ikke er nogen der har mulighed for at hjælpe her???
![]() |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
Jeg har selv denne, og den virker rigtig godt på min BD35. http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=45826 Der står lidt mere om den her. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=52600& KW=flemming+larsen |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
Jo tak Flemming - det er faktisk takket være dig jeg har fundet ud af at den findes Det jeg gerne vil vide er om man man nøjes med at købe 1 stk. af den og bruge den til to maskiner sammen med en switch eller hvad det hedder eller om hver maskine skal have sin egen Linksys, dvs. jeg skal købe 2 stk. Linksys.... |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
Om du skal have 2 af den, eller en switch. Det går vel ud på et. Men i den anden post står der at man godt kan med en switch. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
Hmm - ja der står lidt mere om netop min problemstilling i link nr. 2 men jeg synes ikke der kommer en løsning på det i den tråd...øv.
|
|
![]() |
|
![]() |
Du kan jo altid prøve at købe en bridge, og en switch. Og så se hvordan de arbejder sammen. Køb dem på nettet og hvis de ikke vil sammen, så kan du jo få penge tilbage. Når du har fået den så er det jo bare at ringe til linksys, så de kan hjælpe med at sætte den op. Når du så har dem, så er det jo bare at høre dem evt. om de ikke ved det. De var rigtig gode til at guide en pc-tumbe som mig. Så de fleste andre burde have nemt ved det. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |