|
Hjælp til... ja nyt TV :) |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
mosx ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
OK. Ja mit nuværende Panasonic må sige at have været et godt køb. Det kører fint derudaf ![]() Jeg tager et kig på det... Det er dog nemmere at fruen derhjemme til at acceptere 7000 fremfor 12000! Er der nogen der har nys om evt. tilbud på CX725? |
|||
Sony KDL-55W807CSAEP, Yamaha RX-V775
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 37 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 08-Juli-2013 Status: Offline Point: 0 |
||
Mon så 9999.- går.
![]() Kig på dette som en mulighed hvis du tager i http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/55UF860V/lg-55-3d-smart-led-tv-55uf860v |
|||
![]() |
|||
mosx ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
||
Det blev til et Sony KDL-55W807CSAEP fra Expert. Det har et virkeligt godt billede - efter min smag - og prisen på 7.000 kr. var noget nemmere at sælge på hjemmefronten, i forhold til 10-12.000 kr. for et 4K TV.
|
|||
|
|||
![]() |
|||
steen5 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Randers Status: Offline Point: 284 |
||
Tillykke med det. Lad os høre om du er tilfreds efter lidt tid.
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg skal nok vende tilbage... Det har flot billede, men jeg roder stadig med at få indstillet det så billedet bliver så godt som muligt. Jeg synes at Biograf Pro indstillingen bliver for varm/gul, selv med de indstillinger som jeg har set i en anmeldelse på avforums.
Og så kæmper jeg med at få det til at spille sammen med min receiver mht. ARC. |
|||
|
|||
![]() |
|||
steen5 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Randers Status: Offline Point: 284 |
||
Ja det nymodens teknik er ikke altid for enhver husmor. Jo flere indstillingsmuligheder der er jo sværere er det
|
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
||
Derfor er det en god idé at bruge et af diverse værktøjer/hjælpemidler som er på markedet til det foremål.
|
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
||
Det vil nok gå for vidt at anskaffe sig en rigtig kalibrator, men er der en DVD/Blu-ray disk der kan anbefales? Evt. også noget der kan hentes fra nettet og køres via en computer over HDMI.
|
|||
|
|||
![]() |
|||
||
Det har du ret i... Og hvis en som mig ikke kan hitte ud af det, så stakkels "almindelige" mennesker
![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
||
Du kan a skaffe DVE Essentials HD Bacics det er en ganske god hjælp til indstilling. |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
||
Som er at købe fx i Hi-Fi Klubben.
https://www.hifiklubben.dk/tilbehor/tv-tilbehor/dvd-dve-hd-basics-blu-ray/ Den har jeg, men jeg valgte dog at bruge indstillingerne fra Flatpanels.dk til mit Panasonic plasma tv, da alt kom til alt. Mvh. Jørgensen |
|||
![]() |
|||
||
Det vil jeg se på... har set den nævnt før, men sådan noget bliver vel heller ikke forældet?
|
|||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |