recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til Jailbreak af APTV2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til Jailbreak af APTV2

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
baloo55 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 314
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér baloo55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til Jailbreak af APTV2
    Sendt: 02-April-2012 kl. 09:50
Hej
Jeg ved ikke om jeg har ødelagt min Apple TV2? Jeg har prøvet at jailbreake den, men et eller andet er gået i ged. Jeg kan ikke gendanne i iTunes da den viser fejl 1604 hver gang. Jeg har også prøvet med FW lavet af seasonpass og der kommer en anden fejl. Kan man ikke overføre sin jailbreaket firmware til APTV2 uden om iTunes?

Greenpois0n skriver nogen gange at den jailbreaker den, men lyset på APTV2 bliver ved med at blinke og der kommer ingen billede på skærmen.

What to do? Cry 
Mvh.
Baloo55
Til top
Moushi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Moushi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2012 kl. 12:33
Hejsa
Jeg fik også fejl 1604 et par gange da jeg ordnede min ATV2. For mit vedkommende hjalp det da jeg skiftede usb port på den PC jeg jailbreakede med.

Mvh
Anders

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu