|
Hjælp til Jailbreak af APTV2 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
baloo55 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-April-2012 kl. 09:50 |
Hej
Jeg ved ikke om jeg har ødelagt min Apple TV2? Jeg har prøvet at jailbreake den, men et eller andet er gået i ged. Jeg kan ikke gendanne i iTunes da den viser fejl 1604 hver gang. Jeg har også prøvet med FW lavet af seasonpass og der kommer en anden fejl. Kan man ikke overføre sin jailbreaket firmware til APTV2 uden om iTunes? Greenpois0n skriver nogen gange at den jailbreaker den, men lyset på APTV2 bliver ved med at blinke og der kommer ingen billede på skærmen. What to do?
![]() |
|
Mvh.
Baloo55 |
|
![]() |
|
Moushi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hejsa
Jeg fik også fejl 1604 et par gange da jeg ordnede min ATV2. For mit vedkommende hjalp det da jeg skiftede usb port på den PC jeg jailbreakede med. Mvh Anders |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |