|
Hjælp til kabelvalg. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Havana ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Marts-2014 kl. 13:41 |
Hej :)
Jeg har den lille pakke ved stofa, af en eller anden grund virker tv3 rigtig rigtig ringe. Jeg forestiller mig at det er fordi, at den ligger på en højere frekvens og de kabler jeg har er noget billigt bras. Hvilket kabel vil være anbefalelsesværdigt? Det skal være 6 meter langt, men samtidigt skal det være billigt, da jeg er studerende og mit 5 år gamle Panasonic Plasma ikke er det vildeste. Jeg er desuden interesseret i at vide om der er forskel i kvalitet på splittere? Jeg har købt en billig i Biltema, det kan måske også være den der er synderen. Jeg er i tvivl om hvorvidt jeg har lavet tråden i det rigtige fora, men bær over med mig, hvis jeg har taget fejl :) På forhånd tak.
|
|
Mvh Havana.
|
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1474 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det virker som om, du modtager dit tv-signal analogt?
Hvis det er tilfældet, så anskaf dig en ekstern DVB-C Tuner, hvis dit tv ikke har det indbygget!
|
|
![]() |
|
Havana ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
Nej jeg modtager det godt nok digitalt, mit tv har dvb-c tuner. :)
|
|
Mvh Havana.
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Du skal bare købe noget der er Stofa og yousee godkendt.
Så er du sikker på at det ikke er kablet og stikkene. Det kan jo være at udbyder leverer et dårligt signal. |
|
![]() |
|
Gun ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 133 |
De koster ikke alverden, de kabler/splittere. Vejledning fra Stofa: http://stofa.dk/kundeservice-old/vejledninger/godt-signal
|
|
![]() |
|
L'er ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-September-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1228 |
Jeg har også digitalt tv og kører med et Stofa/yousee godkendt antennekabel, men jeg oplever stadig pixeleringer og udfald i lyden på en række kanaler. Er det så udbyderens der leverer et dårligt signal?
|
|
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5 Onkyo TX-NR656 HarboSAT10 HarboSUB10 Nintendo Wii U |
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2126 |
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
@Havanna: På Panasonic kan du selv tjekke signalkvaliteten.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |