|
Hjælp til kanaler |
Besvar |
Forfatter | |
Ptjak
Ny bruger Oprettet: 04-August-2023 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-August-2023 kl. 02:23 |
jeg er lige flyttet og har brug for en masse tv kanaler i en fart,vh Peter
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Jeg er ikke sikker på, om du mener streaming eller TV kanaler? Men hvis du mener TV kanaler, kan du se de udenlandske ved at bruge en VPN forbindelse. Jeg bruger selv Windscribe VPN på min Chromecast med Google TV. Deres gratis option har 10 forskellige lande: United States Canada United Kingdom Hong Kong France Germany Netherlands Switzerland Norway Romania Citat: 'Well you start with a 2GB plan, don't need to sign up, but when you create an account with your email it will update to 10GB.' Både de 2GB og de 10GB er pr løbende måned. Og nulstilles hver måned på datoen for, hvornår du begyndte. Hvis du bruger dette link, får både du og jeg ikke 10 GB gratis om måneden, men 11 GB: Her er et link til Windscribes andre priser: Citat: 'Build a plan Billed $ 1.00 per location per month And another $ 1.00 for unlimited per month' Jeg har et andet sted læst at de $ 2.00 skulle være steget til $ 3.00 om måneden. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 06-August-2023 kl. 04:47 |
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
slettet.
Redigeret af mnielsen - 06-August-2023 kl. 13:42 |
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |