|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kaktudsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-April-2007 Sted: Djursland Status: Offline Point: 89 |
![]() Sendt: 17-April-2007 kl. 21:37 |
Hejsa kloge hoveder ! Er ny her på siden, men har læst indlæg i dette forum gennem længere tid, og mener nu at jeg må poste mit 1. indlæg: Har fået "overtalt" fruen til, at vi snart skal skifte vores alm. 32" Philips tv ud, med et 37" - 42" LCD (Hurra !) Har læst og kigget meget, og vi er nu kommet frem til 2 mærker vi skal vælge imellem: Sony & Samsung. Der er jo som bekendt mange andre gode (og måske også bedre...) end de 2 nævnte, men nu er det altså een gang dem vi er faldet for. Skal mest bruges til alm. tv-kiggeri (Også digitalt via Nokia 9802S Parabolreceiver), samt dvd-film, og (forhåbentligt snart) PS3. Vores umiddelbare budget er ca. 10.000 - 15.000 kr. Og så er det ikke det vigtigste om det er nyt eller brugt. Hvad syntes I, der har større erfaring / ekspertise med fladskærme, at vi skal kigge efter ?? Nævn gerne en model fra hvert mærke. Og også gerne skær ud i pap, hvad det som minimum bør have, for at opfylde vores krav / ønsker for brug. (Kan det vise HD (Nogen er HD-ready. Andre har Full-HD ??) / Skal der købes noget ekstra for at få det fulde udbytte / Kan det afvikle PS3 spil, osv osv) Håber ikke det er for dumt et spørgsmål, men vi er 1. gangs købere af fladskærm, og har ikke uanede midler, så vil gerne have jeres professionelle råd / vejledning På forhånd 1000 tak !
< id=kpfLog style="DISPLAY: none" src="http://127.0.0.1:44501/pl.?START_LOG" onload=destroy(this)> > < =text/> Redigeret af Kaktudsen - 17-April-2007 kl. 21:38 |
|
Do NOT try this at home !!!
- Go to a friends house... |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej "Kaktus". Og velkommen til forummet. Jamen jamen og Jo da... Jeg så godt du skrev LCD, men jeg syn's nu alligevel, at der har været skrevet så meget godt om det nyeste Panasonic Plasma der er på "Fælleskøb" lige nu, at selv jeg ellers meget tilfredse LCD-ejer, gerne vil anbefale dig sådan et. For mig lyder det helt klart som om, at med det du/I skal bruge skærmen til, der vil dette TV være helt perfekt til jer. Og prisen, den er jo rigtig god, den starter med en 37" til kun 9.725 kr. måske endda endnu billigere, hvis der sælges mere end 100 stk. Det er helt sikkert et rigtig lækkert TV, der absolut fortjener, at du/I ihvertfald overvejer det. (Havde det nu været et JVC du havde overvejet, havde det jo selvfølgelig set helt anderledes ud). Men læs mere om "Fælleskøbet" på Panasonic her. Redigeret af Pokerface - 18-April-2007 kl. 10:19 |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |