recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til køb af 37" TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til køb af 37" TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
penoch Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-November-2007
Status: Offline
Point: 62
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til køb af 37" TV
    Sendt: 25-April-2010 kl. 14:18
Hej Alle

Jeg havde tænkt mig at skifte mit 32" TV ud i soveværelset med et 37". Grunden til at det max kan være et 37" er fordi det står i et skab hvor der præcis er 90 cm mellem skillevæggene i skabt Big smile

Hvilke nuværende og eventuelt kommende TV til en pris på max 5-7000 kr. (eller billigere) kan købes der giver mest kvalitet for pengene?

Om det er LED eller Plasma eller for den sags skyld LCD er ikke noget krav.

Jeg har set på LG's 37SL8000 som kun fylder 88,7 cm i breden!. Men er der noget der kan matche bredden samt kvaliteten/økonomien? Og er der iøvrigt nogen der kender til denne model fra LG?

Jeg havde tænkt mig at supplere med en JVC TH-BA1 soundbar som lige præcis fylder 90 cm i bredden, så bør lyden være reddet i soveværelset Big smile

Håber at hører fra nogen af jer..
Til top
Rod83 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 681
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2010 kl. 15:22
Oprindeligt skrevet af penoch penoch skrev:

Hej Alle

Jeg havde tænkt mig at skifte mit 32" TV ud i soveværelset med et 37". Grunden til at det max kan være et 37" er fordi det står i et skab hvor der præcis er 90 cm mellem skillevæggene i skabt Big smile

Hvilke nuværende og eventuelt kommende TV til en pris på max 5-7000 kr. (eller billigere) kan købes der giver mest kvalitet for pengene?

Jeg har set på LG's 37SL8000 som kun fylder 88,7 cm i breden!. Men er der noget der kan matche bredden samt kvaliteten/økonomien? Og er der iøvrigt nogen der kender til denne model fra LG?

Jeg havde tænkt mig at supplere med en JVC TH-BA1 soundbar som lige præcis fylder 90 cm i bredden, så bør lyden være reddet i soveværelset Big smile

Hej penoch.

SL8000 er et fint bud, men hvis du med "kvalitet" mener billedkvalitet, så er Panasonics 37" X20 svære at komme udenom i den prisklasse. Dog er LG'eren kønnere, men "what the hell" det skal jo kun stå i soveværelset i ik' sandt? Wink

Priser Panasonic TX-P37X20E

Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
Til top
penoch Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-November-2007
Point: 62
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2010 kl. 15:56
Oprindeligt skrevet af Rod83 Rod83 skrev:

Oprindeligt skrevet af penoch penoch skrev:

Hej Alle

Hej penoch.

SL8000 er et fint bud, men hvis du med "kvalitet" mener billedkvalitet, så er Panasonics 37" X20 svære at komme udenom i den prisklasse. Dog er LG'eren kønnere, men "what the hell" det skal jo kun stå i soveværelset i ik' sandt? Wink

Priser Panasonic TX-P37X20E

Kunne bestemt være et bud, dog tror jeg ikke den kan overholde kravet som er MAX 90 cm i bredden?

Da konen også har lidt at sige må det ikke stikke ud over skabskanterne, men kunne være inden for skabets bredde som indvendigt præcis er 90 cm.

En anden ting nogen der kender til et vægbeslag som kan hive TV'et en 45-50 cm ud fra bagvæggen?

På forhånd tak!

Til top
'DLG' Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-September-2007
Point: 463
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2010 kl. 18:54
Kig evt. på Vogels beslag. De har lavet forskellige der kan trækkes ud og drejes, hvis der skulle være ønske om det:
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk?
Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu