|
Hjælp til køb af hjemmebio |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
tha_crow ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Juli-2012 kl. 17:39 |
|
HEj alle HIFI guruer.
Ved ikke om dette indlæg er oprettet det rigtige sted, sig endelig til hvis jeg skal flytte den ![]() Jeg overvejer et hjemmebio setup til at erstatte mit 50" Derfor har jeg fundet følgende udstyr: VOGELS PPC 2000 loftsbeslagProjecta HomeScreen Deluxe 16:9 108"Epson EH-TW9000 eller Epson EH-TW9000W Trådløs HDMILindy HDMI High Speed kabler 1.4 20 m (skal ikke bruges hvis jeg køber 9000W) Det bliver ca 30.000 kr - hvilket ca. er mit budget. Vil meget gerne høre hvad i har at sige til sådan et setup? Er der noget andet jeg burde købe i stedet, er det overkill eller spot on :-) Jeg har primært valgt Epson TW9000/9000W pga jeg har læst meget godt om dem, og at de har lens shift, da projektoren ikke kommer til at være direkte foran lærredet (måske 20-30 cm off center) på forhånd tak -crow Redigeret af tha_crow - 30-Juli-2012 kl. 02:43 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
tha_crow ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
|
Sorry, mente Panasonic |
||
![]() |
||
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
|
Ehhhh hvad med lyd? Højtalere / Reciever?
Omkring projektor. Epson Eh-Tw 3200 er et godt køb. Har også lens shift. det samme med 3500/3600.
|
||
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
||
![]() |
||
|
Har allerede et 5.1 setup. Men vil prøve at kigge på den Epson - tak for tippet. |
||
![]() |
||
Tunfisken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 561 |
|
hvordan skal man opsætte den projektor hvis man skal se Tv på den? og der kører hdmi fra projektor til reciever?
|
||
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie AFSPILLER - PS4 mobilabonnement FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1 RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX SURROUND - |
||
![]() |
||
|
Min plan var, at sætte en Yousee selector box på via HDMI til receiveren
|
||
![]() |
||
Tunfisken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 561 |
|
Det var også det eneste der faldt mig ind, jeg er bare ik så interesseret i at ha for mange boxe stående :)
|
||
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie AFSPILLER - PS4 mobilabonnement FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1 RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX SURROUND - |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |