|
Hjælp til køb af hjemmebio |
Besvar |
Forfatter | ||
tha_crow
Bruger Oprettet: 28-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-Juli-2012 kl. 17:39 |
|
HEj alle HIFI guruer.
Ved ikke om dette indlæg er oprettet det rigtige sted, sig endelig til hvis jeg skal flytte den Jeg overvejer et hjemmebio setup til at erstatte mit 50" Derfor har jeg fundet følgende udstyr: VOGELS PPC 2000 loftsbeslagProjecta HomeScreen Deluxe 16:9 108"Epson EH-TW9000 eller Epson EH-TW9000W Trådløs HDMILindy HDMI High Speed kabler 1.4 20 m (skal ikke bruges hvis jeg køber 9000W) Det bliver ca 30.000 kr - hvilket ca. er mit budget. Vil meget gerne høre hvad i har at sige til sådan et setup? Er der noget andet jeg burde købe i stedet, er det overkill eller spot on :-) Jeg har primært valgt Epson TW9000/9000W pga jeg har læst meget godt om dem, og at de har lens shift, da projektoren ikke kommer til at være direkte foran lærredet (måske 20-30 cm off center) på forhånd tak -crow Redigeret af tha_crow - 30-Juli-2012 kl. 02:43 |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
tha_crow
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sorry, mente Panasonic |
||
BigRaj
Guld medlem Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ehhhh hvad med lyd? Højtalere / Reciever?
Omkring projektor. Epson Eh-Tw 3200 er et godt køb. Har også lens shift. det samme med 3500/3600.
|
||
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
||
tha_crow
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har allerede et 5.1 setup. Men vil prøve at kigge på den Epson - tak for tippet. |
||
Tunfisken
Guld medlem Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 561 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
hvordan skal man opsætte den projektor hvis man skal se Tv på den? og der kører hdmi fra projektor til reciever?
|
||
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie AFSPILLER - PS4 mobilabonnement FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1 RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX SURROUND - |
||
tha_crow
Funktioner
Tak(0)
|
|
Min plan var, at sætte en Yousee selector box på via HDMI til receiveren
|
||
Tunfisken
Guld medlem Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 561 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var også det eneste der faldt mig ind, jeg er bare ik så interesseret i at ha for mange boxe stående :)
|
||
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie AFSPILLER - PS4 mobilabonnement FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1 RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX SURROUND - |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |