|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Installatør ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Januar-2005 Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Hej.... Man kan også se på MCE på www.fcomputer.dk. Jeg er selv lidt lun på @Alfaline MCE 405, med nogle ændringer. Jeg læste din indlæg om TV-turner om det supporter undertekster, gør denne tv-tuner det: Hauppauge Win TV-PVR-500MCE Dual Tv+Radi? MHV Installatør
|
|
![]() |
|
jonny ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Hej Har ikke særligt meget forstand på det og har derfor investeret i PC med Media Center edition,tv-kort ,lydkort og et godt grafikkort. Da jeg bruger et kraftigt grafikkort har jeg øget strømforsyning til 500 w. (Har selv bestemt indhold i PCèr ,men har fået butikken til at samle og teste udstyret inden levering) Med trådløs mus og keybord styrer jeg både dvd,cd (begge på PCèr) + tv fra de rum jeg ønsker at opholde mig i,ligesom jeg har koblet PC til mit plasma-tv så jeg kan bruge PC funktionerne på TVèt.Optagelser lægges på PC harddisk. Kan udbygges efter behov ,indtil videre er jeg godt tilfreds - mit næste projekt vil dog være at gøre alt trådløst
VH/Jonny
|
|
jop
|
|
![]() |
|
Jesper.wind ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 86 |
![]() |
Min Amitech har 200 Gb intern HD + at jeg så har 250 Gb på en ext. HD (billigere end DVD skiver), så har jeg 768 Mb ram, 3 Ghz motor, og det er i grove træk det. Mht. til Tv-tuner kort, phee ha, ja så er det flere ting som gælder, køb noget nyt, som understøtter MCE, og sørg for at du har et godt signal, eller måske TDC selector (det har jeg, og min MCE maskine styre så kanaleren på Selectoren via IR kabel) Den virker godt, (jeg har dog haft lidt problemer, men det har været min skyld, skulle lige lege lidt osv.). Jeg optager alt i "god kvalitet" det er det næst lavest, og det er mere end rigeligt til serier og film du lige vil tjekke ud. Mht. til "PC" løsning, så er en Amitech jo også en PC, den er bare i et andet hus, som er mere "Kone venligt" Mvh. Jesper
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |