|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
bomndk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Status: Offline Point: 422 |
![]() |
Kan du så gå ud og vaske din mund i brun sæbe. ![]() |
|
Mvh
Bo |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
både lcd/led og plasma er på ud, vi venter kun på oled og det kan ikke gå hurtig nok.
men nej plasma er ikke på ud på nogen måde, slet ikke i 50 tommer og op |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
Jeg ved ikke om Samsungs 58" plasma har et problem , men du burde måske lige læse denne tråd... http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=63918& PN=3 MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
ziphnor ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 306 |
![]() |
Ifølge anmeldelsen: "Jeg prøvede at eliminere sløret vha. forskellige indstillinger, men det lod sig ikke gøre – og det var heller ikke en konsekvens af 100 Hz systemet. Selve problemet ligger i LCD panelet på B7000 og ikke LED belysningen." Han siger dog også: "Jeg ved ikke om det er specifikt for 46 tommer versionen UE-46B7070, for jeg har ikke set problemet omtalt i de første meldinger på 40 tommer versionen. Omvendt har der dog heller ikke været nogen pålidelige kilder, der endnu har kigget på Tv’et." |
|
![]() |
|
ziphnor ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 306 |
![]() |
Det var også den konklusion jeg nåede frem til. Hvis du skulle overveje at købe 58" plasmaen vil jeg bare lige igen påpege at jeg prøver at stimle et fælleskøb af bla. den model på banen ;) (som angivet i min sig. nedenfor). Beklager reklamen ;) Jeg tror dog også at B7070 er et godt TV, især hvis det ikke lider af det slør der ellers nævnes i anmeldelsen. Men når man kan få 58" med bedre billede og samme tykkelse til samme pris så er det svært at lade være :) Ellers tror jeg også at LG er på ved med et 55" LED-TV, men kan ikke lige huske model nummeret. Redigeret af ziphnor - 23-August-2009 kl. 16:01 |
|
![]() |
|
ZuluKongen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Marts-2007 Status: Offline Point: 227 |
![]() |
Når folk plejer at spørge mig om hvilken skærm de skal købe henviser jeg ofte til award vinderne på flatpanels. http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id =1190384687 Det plejer at være et godt finger pej om hvor man skal bevæge sig hen uanset hvilken teknologi man er til. Jeg har i øvrigt fra meget pålidelig kilde at pioneer Danmark får en dynge skærme hjem igen her i oktober måske den 60" var et kig værd. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |