recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til køb af ny fladskærm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til køb af ny fladskærm

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
bomndk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Marts-2006
Status: Offline
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2009 kl. 18:10
Oprindeligt skrevet af Maxireborn Maxireborn skrev:

Er plasma ikke på vej ud?

Kan du så gå ud og vaske din mund i brun sæbe.  
Mvh
Bo

Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2009 kl. 18:12
både lcd/led og plasma er på ud, vi venter kun på oled og det kan ikke gå hurtig nok.
men nej plasma er ikke på ud på nogen måde, slet ikke i 50 tommer og op
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6288
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2009 kl. 18:51

Jeg ved ikke om Samsungs 58" plasma har et problem , men du burde måske lige læse denne tråd... http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=63918& PN=3

MVH

TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
ziphnor Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Juni-2005
Point: 306
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2009 kl. 20:03
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Jeg havde også et slør på min, men da jeg slog 100hz fra forsvandt det. Så ingen problemer.

Ifølge anmeldelsen:

"Jeg prøvede at eliminere sløret vha. forskellige indstillinger, men det lod sig ikke gøre – og det var heller ikke en konsekvens af 100 Hz systemet. Selve problemet ligger i LCD panelet på B7000 og ikke LED belysningen."

Han siger dog også:

"Jeg ved ikke om det er specifikt for 46 tommer versionen UE-46B7070, for jeg har ikke set problemet omtalt i de første meldinger på 40 tommer versionen. Omvendt har der dog heller ikke været nogen pålidelige kilder, der endnu har kigget på Tv’et."
Til top
ziphnor Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Juni-2005
Point: 306
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2009 kl. 20:12
Oprindeligt skrevet af Maxireborn Maxireborn skrev:

Men ifølge anmeldelsen er Plasmamodellen bare det bedre. Og så koster de jo det samme.

Det var også den konklusion jeg nåede frem til. Hvis du skulle overveje at købe 58" plasmaen vil jeg bare lige igen påpege at jeg prøver at stimle et fælleskøb af bla. den model på banen ;) (som angivet i min sig. nedenfor). Beklager reklamen ;)

Jeg tror dog også at B7070 er et godt TV, især hvis det ikke lider af det slør der ellers nævnes i anmeldelsen. Men når man kan få 58" med bedre billede og samme tykkelse til samme pris så er det svært at lade være :)

Ellers tror jeg også at LG er på ved med et 55" LED-TV, men kan ikke lige huske model nummeret.

Redigeret af ziphnor - 23-August-2009 kl. 16:01
Til top
ZuluKongen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Marts-2007
Point: 227
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2009 kl. 14:30

Når folk plejer at spørge mig om hvilken skærm de skal købe henviser jeg ofte til award vinderne på flatpanels.  http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id =1190384687    

Det plejer at være et godt finger pej om hvor man skal bevæge sig hen uanset hvilken teknologi man er til.

Jeg har i øvrigt fra meget pålidelig kilde at pioneer Danmark får en dynge skærme hjem igen her i oktober måske den 60" var et kig værd. 

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu