recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til køb af ny projektor.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til køb af ny projektor.

Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
kosmic Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kosmic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til køb af ny projektor.
    Sendt: 19-December-2011 kl. 21:45
Hej Alle

Håber i vil hjælpe med jeres erfaringer til køb af ny projektor.

Der er intet lys i mit rum så det perfekt til projektor. ( PT. har jeg en Mitsubishi HD1000)

Mit rum er ikke så stort, 2.9 meter er der mellem lense og lærred.

Budget: 0-12000 kr.

Har kigget på er lidt forskellige modeller:

Vivitek H1085 (Har jeg ikke set irl. men har fået den kraftigt anbefaldet)

Infocus Sp8600 flot billed til pengene.

Optoma HD33

Benq w1200

Har kun set Sp8600 og HD33 live.

Glæder mig til at høre fra jer :)
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-August-2007
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2011 kl. 21:55
Hvis det ikke skal være en med 3d, så forsøg at få fat i en JVC HD350'r "Brugt", du får ikke bedre for pengene.

Redigeret af Kenzo85 - 19-December-2011 kl. 21:55
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
kosmic Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kosmic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2011 kl. 22:03
Har søgt lidt uden at kunne finde en brugt :(

Har du selv den ?
Til top
kosmic Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kosmic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2011 kl. 22:12
Til top
s0ad Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Juli-2007
Point: 490
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér s0ad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2011 kl. 01:31
En god projektor dog ikke særlig lysstærk, så du bør nok ikke gå over 100".
Til top
kosmic Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kosmic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2011 kl. 11:30
Jeg har 90"

Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2011 kl. 11:45
Oprindeligt skrevet af kosmic kosmic skrev:

Har du selv den ?
Jeg har set den masser af gange og en kammerat fik fat i en her for et par uger siden. Du får ikke en bedre til prisen.
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2011 kl. 12:00
Oprindeligt skrevet af Kenzo85 Kenzo85 skrev:

Har du selv den ?
Jeg har set den masser af gange og en kammerat fik fat i en her for et par uger siden. Du får ikke en bedre til prisen.
Er den bedre end Epson TW3200/5900, Infocus SP8600, Samsung SP-A600B ?

Redigeret af Hans j - 20-December-2011 kl. 12:00
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2011 kl. 13:39
Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Har du selv den ?

Det vil jeg mene "Dog uden at have set de andre" man skal i hvertfald se på den, når man har det budget. du kan få så meget projektor til prisen, når det er brugt. Man skal selvfølgelig kigge sig for, men man får mere end at købe en ny i 10-15 k klassen. Husk at hd350'ren kostede 30 k, da den kom ud.
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2011 kl. 14:03

Har du selv den ?

Det vil jeg mene "Dog uden at have set de andre" man skal i hvertfald se på den, når man har det budget. du kan få så meget projektor til prisen, når det er brugt. Man skal selvfølgelig kigge sig for, men man får mere end at købe en ny i 10-15 k klassen. Husk at hd350'ren kostede 30 k, da den kom ud.

Ja okay, nu var jeg åbenbart lidt træt, jeg troede du talte om Sanyo PLV-Z4000.

Men egentlig er det jo lidt spændende om sådan en "gammel" HD350 kan løbe fra de nyere sub 10K projektore. Udviklingen går stærkt og priserne er jo også stærkt nedadgående.
Til top
Leviathan.jk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2009
Sted: Købrnhavn
Point: 823
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leviathan.jk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2011 kl. 14:17

Har du selv den ?

Ja okay, nu var jeg åbenbart lidt træt, jeg troede du talte om Sanyo PLV-Z4000.

Men egentlig er det jo lidt spændende om sådan en "gammel" HD350 kan løbe fra de nyere sub 10K projektore. Udviklingen går stærkt og priserne er jo også stærkt nedadgående.
Synes nu ikke udviklingen går så stærk på projektorfronten, hvis man ikke vil have 3D.
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
Til top
s0ad Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Juli-2007
Point: 490
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér s0ad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2011 kl. 14:37
En jvc hd350 prygler stadig alt i prisklassen under 15k. Synes du burde kigge efter en Mitsubishi hc4000 eller en Sony VPL-HW20 via idealo.de

De er nok de bedste i deres respektive prisklasse, hvis du ikke behøver 3d..
Til top

Besvar Besvar Side  123 4>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu