|
Hjælp til køb af nyt anlæg |
Besvar |
Forfatter | |
danorum
Ny bruger Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-November-2020 kl. 23:57 |
Hej alle.
Måske et lidt trivielt sp. men jeg er alså i tvivl i forbindelse med at jeg skal indvestere i nyt anlæg til min 15m2 lille stue. Jeg er som så mange andre underlagt WAF faktoren, og skal have så kompakte højttalere som muligt, uden at gå alt for meget på kompromis. Jeg havde tænkt mig følgende opstilling. 65” Oled på væggen og 5.1 bestående af Dali Fazon lcr til både front og center. Dali Fazon sub til baghøjttalere, Dali SUB.E-9F Sub til den lille stue og en Denon AVR-X 1600H / 2700H Sourround Reciever. Spørgsmål... Kan/bør jeg bruge samme ht (Facon lcr) til front og center ?? Skal jeg fx. tænke B&W M1 ind i systemet som front ?? Bør jeg købe AVR-X 2700H frem for 1600H når mit fokus IKKE er på 8K ?? Andre ideer i området 20-25K ? Husk småt er godt :) På forhånd tak. /Dan. Front: 2 x Dali Fazon lcr Centr: 1 x Dali Fazon lcr Baght: 2 x Dali Fazon Sat Sub: Dali SUB E-9F Reciever: Denon AVR-X 1600H eller Denon AVR-X 2700H
|
|
KevinL
Super bruger Oprettet: 14-August-2014 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 364 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Jeg kender ikke meget til Dali Fazon men jeg har lige set et komplet sæt på dba, så hvis de er pæne og det skal være dem, så havde jeg da slået til. Jeg synes bestemt ikke at der er grund til at blande dali fazon og b&w m1 med hinanden når de ligger i samme prisleje, tænker ikke at det blive bedre på nogen måde. Hør dali og b&w og bestem dig der ud fra. Skal du bruge en 4K receiver, en af de nye konsoller eller? Ellers ville jeg også se på brugt markedet der. Marantz laver nogle slim receivere hvis waf er af så stor betydning. Marantz og Denon er næsten identiske. P.s. Har selv købt nogle brugte Dali Fazon sat, men har ikke fået det brugt endnu.
Redigeret af KevinL - 06-November-2020 kl. 17:22 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |