|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SirTofting ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() Sendt: 06-April-2010 kl. 14:29 |
Halløjsa.
Jeg er på jagt efter en ekstern harddisk. Den behøver ikke indeholde ufattelig meget plads, da den egentlig bare skal bruges til at lave backup af mine tekst, lyd og billedfiler, hvilket pt ikke fylder mere end 100 GB.
Det der er vigtigt er, at den er nem at bruge og at den ikke er alt for dyr, dog uden at det behøver at være det billigste lort
![]() Håber der er nogen kloge hoveder derude der har et godt tip
![]() |
|
![]() |
|
johnlarsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-April-2010 Status: Offline Point: 3 |
![]() |
/john |
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() |
har købt en iomega 1 TB harddisk hos el giganten for 600 kr, kører kun 5400 rpm, men den siger ikke meget og synes den er rimelig stabil til det jeg bruger den til. En lille feature som jeg egentlig godt kan lide ved externe hdd er at de har en tænd/sluk knap på bagsiden, synes jeg er dejligt. Så den ikke bare suser i gang når man plugger den i, har haft flere der bare tænder når de bliver sat til, ved ikke om alle har tænd/sluk knap i dag, men kan godt anbefale den iomega. Har ikke haft problemer med den endnu, har haft den snart 1 år
|
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() |
Aldis tilbud (fra i morgen, onsdag) på en 500 GB 2,5" HD til 500,- kunne også være en idé.
Så slipper du for at rode med en ekstern strømforsyning. |
|
![]() |
|
SirTofting ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
Tak for svarene..
Tror faktisk jeg smutter ned i Aldi og tjekker den ud. Den ser ud til at være ganske fin, og så er den jo egentlig ret billig.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |