recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til køb af prisvenlig ekstern harddisk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til køb af prisvenlig ekstern harddisk

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SirTofting Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 95
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til køb af prisvenlig ekstern harddisk
    Sendt: 06-April-2010 kl. 14:29
Halløjsa.

Jeg er på jagt efter en ekstern harddisk. Den behøver ikke indeholde ufattelig meget plads, da den egentlig bare skal bruges til at lave backup af mine tekst, lyd og billedfiler, hvilket pt ikke fylder mere end 100 GB.
Det der er vigtigt er, at den er nem at bruge og at den ikke er alt for dyr, dog uden at det behøver at være det billigste lort Wink

Håber der er nogen kloge hoveder derude der har et godt tip Smile
Til top
johnlarsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-April-2010
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2010 kl. 14:51
Gå på www.edbpriser.dk under hardware. Der er faktisk ikke ret meget "lort" i det segment.

/john

/john
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Point: 1639
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2010 kl. 14:56
har købt en iomega 1 TB harddisk hos el giganten for 600 kr, kører kun 5400 rpm, men den siger ikke meget og synes den er rimelig stabil til det jeg bruger den til. En lille feature som jeg egentlig godt kan lide ved externe hdd er at de har en tænd/sluk knap på bagsiden, synes jeg er dejligt. Så den ikke bare suser i gang når man plugger den i, har haft flere der bare tænder når de bliver sat til, ved ikke om alle har tænd/sluk knap i dag, men kan godt anbefale den iomega. Har ikke haft problemer med den endnu, har haft den snart 1 år
Til top
Zulu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2005
Point: 775
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2010 kl. 20:01
Aldis tilbud (fra i morgen, onsdag) på en 500 GB 2,5" HD til 500,- kunne også være en idé.

Så slipper du for at rode med en ekstern strømforsyning.
Til top
SirTofting Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Juni-2007
Point: 95
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2010 kl. 14:36
Tak for svarene..

Tror faktisk jeg smutter ned i Aldi og tjekker den ud. Den ser ud til at være ganske fin, og så er den jo egentlig ret billig.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu