|
Hjælp til køb af Samsung (Newbie) |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | |
Capi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 66 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tusind mange tak for alle de gode råd :-)
I har virkelig givet mig noget at tænke over. |
|
![]() |
|
Stougaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
Hvis Smart tv er vigtigt må jeg gentage at LG er i mine øjne klart de bedste, og de nye 2014 modeller får en endnu federe smart tv platform ! men de vil selvfølgelig starte på en langt højere pris end den vi snakker om her i tråden.
Du skal gøre op med dig selv, og smart tv er vigtigt, og hvor kræsen du er med billedet. Sony levere et rigtig fint billede men et noget kedeligt smart tv, samsung levere et fornuftigt smart tv og i f8005 får du jo twin tunere oven i, mens f6515 er nummeret under hvor du kun har en tuner og ellers er et niveau under men stadig et fint fjernsyn. LG levere et super godt smart tv, om billedet er lige så godt er der rigtig mange forskellige holdninger til.
|
|
![]() |
|
Capi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 66 |
Det er jo en hel videnskab :-)
Mange ting at tage stilling til. Tror faktisk jeg vil gå lidt op i budgettet,- i stedet for at gå på kompromis med kvaliteten.. |
|
![]() |
|
jb3112 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
Jeg prøvede et lg ingen jeg købte samsung
Jeg kunne slet ikke finde mig til rette med deres fjernbetjening og så manglede hbo os |
|
![]() |
|
jb3112 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
F7005 og F8005 har os den fordel de kan opgraderes med evolution kit
|
|
![]() |
|
Hvordan fungerer evolution kit helt præcist :-)?
|
|
![]() |
|
Man får en boks der klikkes bag i fjernsynet
Google evt |
|
![]() |
|
Stougaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
Rettelse, man får lov til at købe en boks til ca. 2-3000 kr som klikkes bag på fjernsynet.
|
|
![]() |
|
Ja eller venter til feks nu og nøjes med 499kr ;-)
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
Og til 499, får man så nyeste boks, eller resterne af sidste års model, så man skal opgradere igen om "5 dage"?
Klaus |
|
![]() |
|
De er de sidst 2013 modeller
Mener oprindeligt var det 2500kr |
|
![]() |
|
Mit f8005 2013 model regner jeg ikke med at opgradere til 2014 synes det fungerer fint
Var es8005 2012 jeg opgraderede |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |