|
Hjælp til køb af Samsung (Newbie) |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |
nalla ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2014 Status: Offline Point: 18 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da jeg var ude at se på Samsung F8005 hang der et Sony ved siden af og hvilke farver det havde uha da, så hvis min kone havde været med ville hun sige at det skulle være det, men det blev det så ikke. Da jeg kom hjem med Samsungen var det da også bare at indstille det til de farver jeg/vi syntes om, det var ikke det store problem.
|
|
![]() |
|
Onkel Dunkel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Marts-2010 Sted: Vestfyn, DK Status: Offline Point: 55 |
Tillykke med din nye fladplade..
![]() Håber at du bliver lige så glad for din, som jeg er for min 8005.. /OD
|
|
![]() |
|
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Nu når der bliver snakket om twin tuner og andre features. Så er der også en anden mulighed end LG, Sony og Samsung - F.eks. er der bl.a. Panasonic's DT60 (2013 model)
Som jeg selv er en yderst tilfredse ejer af.
Det har udover twin tuner, et rigtigt lækkert og behageligt billede, okay smart tv, brugervenlig menu struktur (med mulighed for finjusteringer/kalibrering af billedet), 3HDMI, 3 USB, Wifi og Ethernet tilslutning, Dvb-C, T2 og S2 oma. ting
Derudover også et rigtigt flot TV, hvis udseende vil pryde enhver stue.
Ang. sort niveau, som jo de fleste LED har lidt problemer med, så har jeg efter en del forsøg med forsk. indstillinger, kommet frem til et yderst seværdigt billede på dette fede TV. hvor sort er sort og farverne gengives superb.
Og 47" modellen fås til en rigtig god pris - set ift. at du får et af Panasonic's top LED TV.
Faktisk mener mener nogle (bl.a. visse Panasonic center medarbejdere), at det billede mæssigt overgår WT60'eren, som er den absolutte topmodel i LED kategorien.
Bl.a. har Bilka.dk og proshop.dk et TX-L47DT60Y til 8999 kr. - på lager lige pt.
I know - det er hverken 50" eller 55", men til en ganske alm. stue - er et 47" helt fint efter min erfaring.
Kan godt være alle de selvbestaltede såkaldte eksperter og diverse testfreaks, mener at jo større jo bedre. Men det har de aldrig kunnet og får heller aldrig overbevist mig om.
Jeg synes at 42" er en passende størrelse til en alm. stue med alm. siddeafstand. Grunden til, at jeg her for nyligt anskaffede mig et 47"DT60, var ene og alene fordi, det var billigere end 42" udgaven.
Du kan evt. læse lidt mere facts om det her. Flatpanels.dk har vist også et review af DT60'eren
|
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Nu får du jo din egen mening til at lyde som om det er det eneste rigtige at vælge. Vi er heldigvis forskellige. og hvad er en almindelig stue med alm siddeafstand??? Jeg ville aldrig gå ned i størrelse på tv, hvis der er plads til et feks 55" Det gør altså oplevelsen bedre, og det kan man ikke ændre på. Er jo også forskel når man er i en biograf sal med plads til 50 eller 1000 personer. Størrelsen på lærredet og afstanden gør altså en forskel. |
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Henrik B: Du skriver:
JA! Samsung har en væsentlig højere fejlrate, end f.eks. Sony! Citat slut Interessant. Har du et link til dette udsagn? |
|
![]() |
|
O'Riley ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2009 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 171 |
Det er nu en halvgammel tråd du har vækket op her :)
Kan dog tilføje at f8005 fås i Elgiganten næstved i morgen til 8888,-... Super åbningstilbud, ærgeligt jeg ikke bor på sjælland.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |