|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Hej. Du skal end ikke overveje et Z5500 hvis du kun har analog signal,så får du alligevel ikke en bedre oplevelse end den du opnår med en w5500. Med et digitalt signal,er Z5500 derimod noget af det bedste LCD p.t.....og er klar merprisen værd efter min mening. mvh lrev Redigeret af lrev på jobbet - 16-Oktober-2009 kl. 16:25 |
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
hypersnap ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() |
Tak for alle svarene.. Tror nok stadig jeg holder mig til W5500, udfra mit behov og prisen. Fandte så det til 6999 i expert, men ved ikke om det er dårligere end at bestille fra en netbutik mht service og eventuelle reperationer? Redigeret af hypersnap - 16-Oktober-2009 kl. 16:39 |
|
![]() |
|
Kruse ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-September-2006 Status: Offline Point: 13 |
![]() |
du kunne ikke få det til 6999 i Sony Centret også? for som en har nævnt tidligere mht Sony Centeret fik jeg 2 års fuld garanti inkl. pixel og de henter det også for mig hvis det går i stykker.
Stadig ingen derved hvorfor han evt skulle vente til d. 1/11 ? |
|
![]() |
|
hypersnap ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() |
Ja i know :) Men bor i Nakskov (lolland), og kører altså ikke til KBH for at købe tv, så er prisen lige stedet 450kr i benzin også, hehe! Så hvad siger i folk? Redigeret af hypersnap - 16-Oktober-2009 kl. 18:00 |
|
![]() |
|
![]() |
Bump!
|
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() |
Expert, lidt nemmere med en fysisk butik. Proshop går
desuden ind under Elbodan-kæden, så det er et fedt. |
|
![]() |
|
meltofte ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
![]() |
De har jo også fået Sony-tv i hifi klubben: http://www.hifiklubben.dk/produkter/billede/lcd_tv/?so=p.var eNpris&f=SONY&f2= |
|
![]() |
|
![]() |
Okay, så nupper jeg det hos expert på mandag :) Tak for hjælpen alle sammen! |
|
![]() |
|
Ketimo ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-November-2009 Status: Offline Point: 13 |
![]() |
40w5500 har en dårlig 100 hertz moton flow - virker 03
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |