|
Hjælp til køb af spejlreflekskamera |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
ikeaboy
-- Oprettet: 12-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 321 |
Sendt: 06-Juli-2009 kl. 22:17 |
Jeg vil give dig ret i at indstillings muligheder, ( menu-brugerflade) er forskellig.
Men det andet, med om det ligger godt i hånden er noget sludder efter MIN PERSONLIGE mening. Der er jo ingen DSLR kameraer der ligefrem er ergonomiske korrekte udførte efter at skulle ligge i en hånd, og det er derfor jeg er så træt af den kommentar om det skal ligge godt i hånden. Man læser rådet igen og igen og for mig giver det råd absolut ingen mening, og det er nok ikke lige det råd man søger når man skal ud og købe sit første dslr kamera. Man skal da heller købe sit kamera efter om det tager nogle gode billeder, det er da noget mere relevant. Redigeret af ikeaboy - 06-Juli-2009 kl. 22:18 |
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6673 |
Sendt: 09-Juli-2009 kl. 00:04 |
Der er en glimrende artikel her:
http://www.kenrockwell.com/tech/recommended-cameras.htm Det korte af det lange - Resolution, expressed in megapixels, is no longer relevant. Forget it when comparing cameras. Derfor Nikon D40. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |