recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Digital Foto
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til køb af spejlreflekskamera
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til køb af spejlreflekskamera

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
ikeaboy Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 12-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 321
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2009 kl. 22:17
Jeg vil give dig ret i at indstillings muligheder, ( menu-brugerflade) er forskellig.
Men det andet, med om det ligger godt i hånden er noget sludder efter MIN PERSONLIGE mening. Der er jo ingen DSLR kameraer der ligefrem er ergonomiske korrekte udførte efter at skulle ligge i en hånd, og det er derfor jeg er så træt af den kommentar om det skal ligge godt i hånden.
Man læser rådet igen og igen og for mig giver det råd absolut ingen mening, og det er nok ikke lige det råd man søger når man skal ud og købe sit første dslr kamera. Man skal da heller købe sit kamera efter om det tager nogle gode billeder, det er da noget mere relevant.

Redigeret af ikeaboy - 06-Juli-2009 kl. 22:18
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6673
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2009 kl. 00:04
Der er en glimrende artikel her:
http://www.kenrockwell.com/tech/recommended-cameras.htm

Det korte af det lange - Resolution, expressed in megapixels, is no longer relevant. Forget it when comparing cameras.

Derfor Nikon D40.

Venlig hilsen
KB
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu