recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til køb af tv måske PS 50A466
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til køb af tv måske PS 50A466

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
vigge82 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til køb af tv måske PS 50A466
    Sendt: 05-Maj-2009 kl. 22:40
Sendt: 05 Maj 2009 kl. 09:20 | IP-adresse registreret Citér vigge

Hej Konen og jeg er desvære ved at være tvunget til at invistere i et nyt tv inden alt for nærmeste fremtid da den gamle er ved at sætte traskoene

Vi har så fundet en i den sidste reklamme fra fleggaard et samsung 50" plasma PS 50A466. den kan pt fåes til 5999 ved felggaard

http://www.samsung.com/dk/consumer/detail/spec.do?group=tvho meentertainment&type=tvhomeentertainment&subtype=tv& amp; amp; amp;model_cd=PS50A456P2CXXE&fullspec=F

Jeg synes jo lige umidlbart at det ser ud til at være et okay tv tvet skal bruges til at se tv vi får vors signal via fiber net så det er digitalt og nogle kanaler er i HD mener det er 720p, derud over skal den bruges til at se dvd film på og en frygtelig masse tekst tv som konen ser. Det ville være rart hvis der var nogen der ville give deres mening for og imod inden vi køre ned og kikker på det

mvh vigge

Redigeret af vigge82 - 06-Maj-2009 kl. 08:48
Til top
vigge82 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-Maj-2009
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2009 kl. 21:40
hey er detr ikke nogen der kender dette tv eller kan komme med en kommentar data info på den
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2009 kl. 22:07
Prisen er rigtig flot. Jeg tvivler på, at man ville kunne få en bedre 50" til 5999 Kr. Rent teknisk, uden at skæve til prisen, er det et OK tv, men så heller ikke mere end det. Til digital modtagelse, samt HD, kan rigtig mange skærme vise et fint billede, og med lidt indstilling, vil det formentlig også være tilfældet med denne skærm.

Men igen, man skal selvfølgelig ikke forvente fantastisk kvalitet. Ummidelbart vil jeg mene, at man skal op og give over 2000 Kr, for at f.eks. få en PG6000, hvilket godt kunne betale sig, som selvfølgelig er en bedre skærm på rigtig mange punkter, men det er jo trods alt også en ekstra sjat penge.

Hvis i ikke ummidelbart er villige til at ofre de ekstra penge på noget andet, bør i hurtigst muligt smide alt fra jer, og skynde jer ned at se det, og evt. købe Tv'et med hjem, med tanke på, at i trods alt ikke ville kunne finde noget bedre alligevel til samme pris, så ingen grund til at lede rundt efter det:)

Redigeret af vasif - 08-Maj-2009 kl. 22:11
Til top
tillebeck Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-Maj-2009
Sted: Sweden
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2009 kl. 11:08
Hej

Prøver at lære lidt, så læser lige med. I annoncen til skærmen står:
 - full hd: Ja
 - Opløsning: 1365 x 768

Jeg troede, at det kun var 1080 der var "fuld hd". Eller er 1365 x 768 også at regne, som fuld hd, bare i det andet hd-format?

Hilsen Anders
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2009 kl. 11:35
til den pris skal man ikke forvente mirakeler

til almindelig tv digtial og HD er det en fin skærm til prisen. Problemet med denne 2008 model er et den sikkert ikke kan modtage et 1080P signal til blu-ray. Hvis den kan, arbejder den 1080p/60 intern, ergo vil det hakke en smule. Det har samsung rettet på deres 2009 modeller, men de har jo også en helt anden pris. Det har så også fået et langt bedre billede.
Jeg vil dog også mene en lg 50Pg6000 er et bedre køb.

Redigeret af xcardman - 09-Maj-2009 kl. 11:41
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2009 kl. 11:39
Oprindeligt skrevet af tillebeck tillebeck skrev:

Hej

Prøver at lære lidt, så læser lige med. I annoncen til skærmen står:
 - full hd: Ja
 - Opløsning: 1365 x 768

Jeg troede, at det kun var 1080 der var "fuld hd". Eller er 1365 x 768 også at regne, som fuld hd, bare i det andet hd-format?

Hilsen Anders

1365*768 er ikke FULL HD, men hd ready. Alt under 1920*1080 er hd ready.
Men rigtig mange som er hd ready er lige så gode. Samt mange kan modtage 1080P/24 og nedscalere.  
Til top
tillebeck Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-Maj-2009
Sted: Sweden
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2009 kl. 15:10
Super. Tak for svaret, så kom det på plads.

Synes godt nok at det er billigt for så stor en skærm. Strømforbruget skræmmer lidt, men det kribler da lidt i fingrene for en 50" i suen! Ren biograf - i sammenligning med de 28" gammledaws fjernsyn der står der nu.
Til top
Vistrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-November-2007
Point: 1179
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2009 kl. 21:12
Kig på en PQ6000 50".

Den fåes til 8300 på nettet inkl. fragt og det er altså en ret god skærm
Til top