recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til køb af tv, til mine forældre
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til køb af tv, til mine forældre

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2009 kl. 15:52
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

alle sony og panasonic har dvb-c tuner og mpeg4 tuner i 2009, så ingen problemer.

Men du skriver godt billede og du har selv et px80, ergo skal du regne med de får et dårligere end dit eget. Med mindre du vælger en x10.

Er Panasonic LCD bedre end Sony?

det ved jeg ikke, har kun set en w5500 model.
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2009 kl. 16:59

X10 er dog en 37", og findes ikke i 32". Bare til en orientering, hvis traadstarter ikke er klar ver det.

Redigeret af vasif - 09-August-2009 kl. 17:00
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2009 kl. 18:13
Oprindeligt skrevet af vasif vasif skrev:

X10 er dog en 37", og findes ikke i 32". Bare til en orientering, hvis traadstarter ikke er klar ver det.

Jo, men 32" er LCD - TX-L32X10Y
http://www.av-connection.dk/?PGr=2873&ML=715
Venlig hilsen
KB
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Point: 1508
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2009 kl. 20:05
Oprindeligt skrevet af Escotron Escotron skrev:

Tak, jeg har kigget lidt på det. Men er det den bedste sony model i prisklassen 7000 og under?

Noget helt andet er:

Tvet skal kunne tage alt Free-To-Air Mpeg-4 osv.  jeg aner ikke meget om det, men det er vigtigt at det er 100% klart til det nye signal, og at det kan alt mht. det nye signal og digital tv osv osv.

Du skriver tydeligt og flere gange, at det skal være til det nye signal. Hvorved man efter mit hoved kun kan forstå at det skal være til modtagelse via egen antenne.

Derfor kan jeg ikke få ind i mit hoved at flere guldmedlemmer derefter begynder at nævne DVB-C tunere.

Til modtagelse via egen antenne bruges nu engang DVB-T, og for at være fremtidssikker MPEG4, HD Ready m.m.
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2009 kl. 20:13

Oprindeligt skrevet af Escotron Escotron skrev:

Tvet skal kunne tage alt Free-To-Air Mpeg-4 osv.  jeg aner ikke meget om det, men det er vigtigt at det er 100% klart til det nye signal, og at det kan alt mht. det nye signal og digital tv osv osv.

Har det som tidligere skrevet MPEG4 så kan det. Så skal der bare købes et CA modul, og et abbonentkort fra udbyderen. (Boxer).

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Escotron Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-April-2008
Point: 68
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2009 kl. 04:05
Jeg spørger sikkert dumt. Men, det nye signal som de snakker om... det gør så det ikke er muligt at se analogt tv via kabel tv mere, med mindre man har mpeg4... er det ikke sådan det foregår...?

Er der en der kort kan forklare hvad man skal have for blot at kunne se kabel tv fortsat?

For det er jo det vigtigeste for mine forældre....
Panasonic 42" TH-PX80
Sony PlayStation 3
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2009 kl. 08:05

Jammen der skal jo ikke gøres noget for fortsat at se KabelTV, der vil ikke være nogen ændringer, andet end der kommer nye kanaler i Grundpakken. Det er også forklaret i de spots der er på TV lige nu.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu