|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
det ved jeg ikke, har kun set en w5500 model. |
||
![]() |
||
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
|
X10 er dog en 37", og findes ikke i 32". Bare til en orientering, hvis traadstarter ikke er klar ver det. Redigeret af vasif - 09-August-2009 kl. 17:00 |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
|
Jo, men 32" er LCD - TX-L32X10Y http://www.av-connection.dk/?PGr=2873&ML=715 |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
|
Du skriver tydeligt og flere gange, at det skal være til det nye signal. Hvorved man efter mit hoved kun kan forstå at det skal være til modtagelse via egen antenne. Derfor kan jeg ikke få ind i mit hoved at flere guldmedlemmer derefter begynder at nævne DVB-C tunere. Til modtagelse via egen antenne bruges nu engang DVB-T, og for at være fremtidssikker MPEG4, HD Ready m.m. |
||
Venlig hilsen, Vilhelm
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Har det som tidligere skrevet MPEG4 så kan det. Så skal der bare købes et CA modul, og et abbonentkort fra udbyderen. (Boxer). |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Escotron ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 68 |
![]() |
|
Jeg spørger sikkert dumt. Men, det nye signal som de snakker om... det gør så det ikke er muligt at se analogt tv via kabel tv mere, med mindre man har mpeg4... er det ikke sådan det foregår...?
Er der en der kort kan forklare hvad man skal have for blot at kunne se kabel tv fortsat? For det er jo det vigtigeste for mine forældre.... |
||
Panasonic 42" TH-PX80
Sony PlayStation 3 |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Jammen der skal jo ikke gøres noget for fortsat at se KabelTV, der vil ikke være nogen ændringer, andet end der kommer nye kanaler i Grundpakken. Det er også forklaret i de spots der er på TV lige nu. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |