|
Hjælp til køb af TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Fredsgaard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Maj-2021 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Maj-2021 kl. 17:24 |
Hej hej.
Jeg skal have mig et nyt TV, og kunne bruge lidt input, råd eller forslag :) - Jeg er på ingen måde entusiast eller lign. - Mit budget er 4000.- Noget i kan anbefale? :)
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7163 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad størrelse leder du efter ?
|
|
![]() |
|
jensoest ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-December-2009 Status: Offline Point: 214 |
For 4.000,- kan du få dette middelmådige 50” Philips tv:
For yderligere 2.000,- kan du få dette lidt bedre 55” Sony tv: |
|
![]() |
|
Fredsgaard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Maj-2021 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 4 |
så stort som muligt, men hvor kvaliteten stadig er okay.
Det skal bruges udelukkende til streamingtjenester, Netflix, HBO etc....
|
|
![]() |
|
jensoest ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-December-2009 Status: Offline Point: 214 |
Se på tilbuddene i de to links, eller prøv eventuelt selv at finde et godt tilbud via dette værktøj: Vælg LCD og sæt din maks. pris. Personligt ville jeg vælge et tv med styresystemet Android TV, da det typisk i højere grad bliver opdateret i forhold til andre tv-styresystemer. Android TV: Sony, Philips, udvalgte Panasonic Firefox/MyHomeScreen: Panasonic Tizen: Samsung webOS: LG Vær opmærksom på, at de billige tv fra fabrikanterne nogle gange kører et helt tredje styresystem, hvor der ikke nødvendigvis findes apps til. Her kan du se hvilke apps, der fungerer til hvilke tv: Hvis du vil have så mange tommer som muligt for 4.000,- kan dette 65” Panasonic Android TV overvejes: |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Panasonic bruger ikke Android TV OS. Hvilket vides ikke, bruger en Android TV boks på det.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Som jeg nævner ovenfor i mit indlæg bruger Panasonic Android TV på udvalgte tv, herunder det jeg linker til. Lad være med at forplumre debatten. Det forvirrer blot.
Redigeret af jensoest - 15-Maj-2021 kl. 12:12 |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4993 |
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19627 |
På denne side: Beskriver Panasonic selv deres fjernsyn som "TX-55HX712E 4K HDR Android TV". Flatpanels.dk skrev 19. marts 2020: "HX702/HX712 er Panasonics første Android TV. Det kommer med et LCD-panel med 4K-opløsning." Klaus
|
|
![]() |
|
Hej Jens Jeg vil bare lige sige tak for hjælpen, imorgen kører jeg i Power og henter Panasonic modellen du linkede til :)
|
|
![]() |
|
Håber det lykkedes dig at anskaffe tv'et, og at det også er tilfredsstillende.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |